• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • guldring

vt: tänker på er!! hoppas op lyckades bra...kram

• jeng

VT, håller alla tummar jag kan för att du får goda nyheter nu när du får kontakt med sjukhuset efter operationen!!!

• lillastjärnan

VT: du vet att vi alla finns här för dig om du vill "prata" av dig!

Tänkte klaga på min förkylning, men hoppar det. Känns löjligt att klaga på ngt sånt nu... Har iaf haft föräldraträff här nu, vi alla tre  mammor . Var mysigt att sitta o prata i lugn o ro, Filippa var på dagis. Men även fast Isa är yngst av dom (de andra är pojkar) så är det hon som är livligast. De två pojkarna låg så tyst o snällt o tittade runt lite medan Isa vände sig från rygg till mage o sparkade sig runt på filten. Vad ska det bli av henne....

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
  • Mareldsbarn

Jucea;Vad roligt att namnfesten gick bra och spännande med tillökning i familjen

Idag har jag bränt fyra plåtar lussebullar. Japp inte var jag någon fena på att baka lussisar tillsammans med en 3-månaders

Sitter och knåpar på en arbetsansökan. Går lite si så där... Svårt att veta vad jag ska plocka med och vad jag ska låta vara. Får fundera lite...

• Moi Mokulat

Nu har jag läst vad som hänt VT.
    Fy f-n.
    Men det kommer gå bra.
    Min mamma har precis gjort ännu en magnetrönken för att se om deh har lyckats operera bort all elakartad tumör i halsen på henne.
    Usch fy f-n väntan är värst.
    F-n f-n ingen ska behöva gå igenom detta.
    Kan inte hålla tårarna tillbaka längre för det är så hemskt.

• Rimfolina

VT, tänker på er hela tiden och hoppas att vårt tumhållande har hjälpt er genom denna dag. Du ska veta att även om du känner dig ensam så är du långt ifrån det. Hoppas verkligen att ni får positiva besked nu. Kramar till alla!

• Vilda Tiger

Hej, alla ni fina människor! Ni ska veta att det är skönt att kunna gå in här och läsa de fina kommentarerna ni skriver, när jag är nere.

Min syster är fortfarande här. Snart kommer Marcus föräldrar och då åker hon hem. Barbro ska stanna här och ta hand om L medan Stig kör in mig till sjukhuset för att träffa Marcus. Jag fick prata med honom i telefon förut och det var sååååå skönt att få göra det! Det kändes så himla mkt bättre efter det. Från att bara ha gråtit kände jag att nu var ett steg avklarat, och operationen gick bra. De vet inte än om den har spridit sig, svaren på det kommer om tre veckor. Men att ta bort den stora tumören gick bra. Det hade förberett att ta hud från låret eftersom de fick skära bort en stor del under armen på honom, men det behövdes aldrig.

Jag känner mig lättad, men samtidigt vet jag ju att det inte är klart än. Helt friskförklarad kan han inte bli förrän om fem år om jag förstår det hela rätt.

Det har gått så snabbt, och jag är fortfarande i chock tror jag! Från att bara ha vetat att det är en cellförändring (som ju kan va helt ofarligt) till att igår kväll få reda på att det är elakartad cancer. Och så direkt till op idag. Jag har inte fattat. Jag trodde ett tag i dag att jag hade fått se Marcus för sista gången. Att han skulle dö på operationsbordet. Men tack och lov var det bara hemska tankar.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • MissHellen

VT: Gud så skönt o höra att operationen gått bra! Jag har tänkt på er hela dagen!

Är hos mamma o pappa nu, deras tagentbord vill inte funka,så de bliur tyvärr iung mer skjrivet iu dag.., Faaan,m niu sr ju hur deser ut :-

• KaOl

vt: tänkt på er hela dagen! åh vad skönt att höra att op gått bra. Som du säger - ett (STORT!) steg på vägen! Kram på er!

Svar på tråden Augustibebisar 2008