-
det ligger en länk till den i TS...den sista länken....BebisVagga skrev 2008-10-16 09:34:27 följande:bildtråden? -
Mareld; jag fick med mig min innan jag åkte hem.BM hade lagt alla papprena om viktkurvor och dyl i en mapp till oss..och vi födde på Östra
-
behövde inte åka än...ska åka med 14färjan ist...
mareld; men vilket himla jox...konstigt att de inte bara kan skriva ut det...det måste ju ligga på deras dator??även din BM hemma ska väl kunna hämta ut den?min BM här hade redan läst att jag fått innan jag berättade det för henne...fy va trist,hoppas verkligen att du får dina papper...men jag vet inte hur du ska göra tyvärr...fortsätt tjata...?
KaOl; ja värkligen...ja i slottskogen är det gör fint,sälar och fina djur bor där
ja det är ett toppen sätt att rasta sina barn
jepp åkte hem i söndags...men jag kan hojta till nästa gång vi ska ner så kan vi ta en promenix i en park
hade varit jätte kul..! -
guldring; va härligt att höra att det är bättre.!
va roligt med överraskning...kul att ge bort något de verkligen vill ha... -
Fy fasen vad jag mår...helt knäckt..vet inte vad jag ska göra...berättade för sambon i går men tja jag vet inte vad jag ska göra...fy fasen jag trodde jag skulle klara allt denna som en dans...men jag är nog kass på att dansa..jag känner mig seriöst värdelös och totalt känslokall...hinner inget,kan inget mm mm...fy fasen...sorry att ni får höra detta ni behöver absolut inte svara men jag behövde bara skriva av mig...måste ändå undra,kan det vara nån förlossningsdepression? för jag kände inte såhär först..utan det är sen sambon började jobba..!
-
LinaS;jag har inte varit där på LÄNGE
men får gå sit till våren och ha kul!
tack! det är helt sjukt...trodde inte jag "stålmamamn" skulle känna så här...!ska bara våga ringa till BVC,är inte sån att jag tar hjälp av andra så lätt...skäms över det. jag hoppas det blir bättre,man lärju sig att trixa med tiden...fantastiskt att göra det med fler än ett abrn tycker jag.. -
LinaS; nä det är det verkligen inte..fy!
Jucea;Elly är inte alls jobbig egentligen,men jag tycker allt är jobbigt.tycker hon tar all min tid,em ndet är ju det jag ska ängna mesta av min tid till nu men ändå.och tiden med Mikael är som bort blåst...vet inte varför...jag är väldigt omotiverad till allt.
vet inte om det är sömnbrist...innan sov jag ju typ 10h per natt men då var jag ju gravid..innan grav så sov jag aknske 6h per natt...nu sover jag i snitt 6-7h sammanlagt...så jag vet inte.jag mår inte bra i varken hjärta eller själ känns det som..det är typ allt det su skrev plus att känna sig otillräcklig,osexig mm mm... -
heidi; tack för kramarna de värmer..
guldring;hmm får nog göra det...ska bara våga,och riktigt erkänna det för mig själv också...va skönt att du kom så långt att du förstod det och skaffade hjälp..d.et gör så mycket det lilla.! -
TACK för era UNDERBARA svar...de värmde underbart gott...ni är helt fantastiskt snälla som engagerar er så....vet inte hur jag ska uttfycka min tacksamhet

Fick tid i fredags hos läkaren så nu är jag sjukskriven och MIkael är hemma hos oss tom 31/10.underart...ska träffa BM i dag och prata lite,ska får skriva i den blanketten man skriver i på barnens 2,5månaders kontroll.får se om vi bokar tid hos BVC psykologen.!
va "skönt" att det inte bara är jag som känner såhär...vi känner med varandra..
har varit "ledig" från FL och sånt i helgen,bara myst med gubben och haft det tevligt...så skönt.
Amelie;det kan vara därför de skäms,fast jag tycker inte ni är för gamla,du är jätte vacker och gör ett fantastikt jobb! det är nog vä'ldigt normalt att de känner så,de skäms över hoinom,han skriker,luktar bajs mm mm plus tanken på att ni har haft sex.det är faktiskt något som ens mamma och pappa INTE gör
jucea; det gick jätte bra.Elly älskade att bada...något att se fram emot varje vecka
Elly sover de flesta nätter på mage, 21-07...ibland sover hon första passet på rygg 21-03...men sen på mage...hon sover mycekt bättre på mage,ska vi somna henne på rygg har vi att göra LÄNGE innan hon somna igen..på kvällen går det oftast bra för då är hon så trött...
VT;haha härligt...HICK...va roligt att höra att du hade skoj och "släppe" dom där hemma...
Pytte PMS - gick jätte fort
Heidi; åh va tröttsamt,kunde han inte tatt sig till toan...klart ni inte vill sova där när han spytt men annars kunde han släpat sig nån annan stans....
m0e;Vilket lätt nick
men katten var bra men inte hmm...chesirecat eller??kan inte stava till det
vill nån inboxa zitrus länk??? -
Fy fasen vad jag mår...helt knäckt..vet inte vad jag ska göra...berättade för sambon i går men tja jag vet inte vad jag ska göra...fy fasen jag trodde jag skulle klara allt denna som en dans...men jag är nog kass på att dansa..jag känner mig seriöst värdelös och totalt känslokall...hinner inget,kan inget mm mm...fy fasen...sorry att ni får höra detta ni behöver absolut inte svara men jag behövde bara skriva av mig...måste ändå undra,kan det vara nån förlossningsdepression? för jag kände inte såhär först..utan det är sen sambon började jobba..!MissHellen skrev 2008-10-20 10:15:16 följande:Lana: Har jag missat nått? :/ Mår du inge bra?
Amelie; Jätte grattis!