Augustibebisar 2008
Intressant! Här har vi dock alltid bara gett d droppar.
Intressant! Här har vi dock alltid bara gett d droppar.
Hihi, missHellen! :) Måste ju skratta lite ;) Roligt med gamla bilder!
Ojdå vojdå. stackars lilla kissemissen! :( Tror också att det blir bra snart.
Hur vanligt är det med mellanblödningar efter graviditet eller medan man ammar? Skulle söka på forumet men av någon anledning så fungerade det inte.
Fick en liten liten blödning idag, men inget mer. Är lite fundersam... Har aldrig tidigare haft mellanblödningar, men undrar alltså om det kan bete sig knäppt nu efter graviditeten innan mensen kommer igång på riktigt... Avslaget har varit borta två veckor.
Mår inte kissen bra Jucea?
hihi KaOl :)
Godmorgon allihopa! :) Här har vi sovit ganska gott, och igårkväll var jag i bastu för första gången på ett halvår! ÅÅååååh så det var sköööönt och avslappnande!!
Hur är det med Silas idag Jucea?
Hallon, sådär har de gjort på Felix tre gånger!! En gång på BB, en gång vid MVC och en gång vid BVC... Han började dock inte gråta. Men jag tror inte att de gör det fler gånger nu. Han är ju redan stor bebis nu :) Och reflexerna försvinner väl vartefter.
Jag tycker reflexen vid tårna är roligast! :) ni vet, när de kniper ihop med tårna. Så gulligt tycker jag! :)
Amelie, jättevacker blomma!
VT, läskigt med knölar... :/ Jag upptäckte en knöl i bröstet när jag var 19 eller nåt, och blev också jätteorolig när läkaren sa att hon inte kunde säga vad det var :( Fick remiss till sjukhuset och de tog prover, men det var bara en mjölk körtel som inte tömmer sig. Sedan har jag inte tänk på knölen sen dess förrens sen när jag var gravid började fundera på hur det blir sen när mjölken stiger i brösten och om körteln inte kan tömmas, vad händer då? Men barnmorskan sa att det inte blir några komplikationer. Den fungerar liksom helt enkelt inte utan den bara är där som en liten ärta och så kommer den alltid att vara.