Inlägg från: goshheidi |Visa alla inlägg
  • goshheidi

Augustibebisar 2008

Hur var det nu när bebisarna är 8 veckor. Var det så att de gråter mer? och sover mindre? Felix blir 8 veckor imorgon....

• goshheidi

VT, hihi. P är också en riktig sockergirs - precis som jag själv och tycker om när jag bakar allt möjligt gott. Men nu är det bakförbud i dethär hushållet. Från och med idag ska jag faktiskt börja dra ner på allt socker. Jag har inte ätit nåt gott på...fyra timmar. hahahah! :)

• goshheidi

Oj så lik dig dom är dina barn carinamamma! :) Jättesöta. Hihi, gullig bild där ni räcker ut tungorna

• goshheidi

*snyft, snyft* Ingen har kikat in i mitt galleri.... :) (skämt)
    Inte alltid jag hinner titta på allas bilder heller... men men...Titta gärna :) Han e sååå söt! :)

• goshheidi

Tack lille08 för att jag fick bekräftelse på det :) så behöver jag inte gå runt längre och tänka att det kanske är ett barn med ett utseende som bara en mamma kan älska ;)

Ikväll ska vi bara slappa i soffan och äta morötter, gurka, broccoli och dioterelle...yey.. :)
    Imorgon har vi program från morgon till kväll med en hel del besök.

• goshheidi

Tack för de gulliga kommentarerna om Felix :)

Ushdå Jucea, va tråkigt med Silas :( En tanke slog mig: Tänk om det är en människa som gjort det?.... Var det inte någon i denhär tråden som länkade en gång till en sida på aftonbladet eller var det var, där någon hade dödat nåns hund, eller var det en gris?...minnet bra men kort... Otäckt i alla fall.

• goshheidi

Lina S skrev 2008-10-24 16:39:10 följande:

Gosh - skyndade mig in och kikade och han var ju jättesöt såklart! På sötnosenbilden var han nästan lite lik Sam faktiskt.
    Ja, faktiskt :) Det var en gång tidigare när jag var in o tittade på dina bilder som jag tänkte samma sak. T.ex. bilden där din man håller i Sam, där liknar han också Felix jättemycket när Felix var några veckor mindre. Nåt med ögonen och domdär goa kinderna :)
  • goshheidi

Jucea, tack för tråden med koderna! Handlar ofta på postorder, och ibland hade man önskat att man hade haft en kod att knappra in :)
    Ja, silas verkar vara en jättego o snätt katt. Skönt att det verkar ordna upp sig.

På tal om sjuka djur... min svärmor kommer hit idag och hennes hund Bernersennenen Elvira om ni kommer ihåg. Hon avlivades i tisdas. :( Hon hade inga höftkulor kvar så hon haltade på tre ben den sista tiden. *snyfta*

Felix är helt tydligt inne i sin 8 veckors "jag-vill-inte-sova" period nu. Klockan är kvart över fem här och han har varit vaken sen klockan fyra... Jag gungar i sittern med foten medan jag skriver. Multi-tasking-mama :)

Svar på tråden Augustibebisar 2008