Älskade Jolinè!!
Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
Ngn som kan komma med lite idèer m.m??
Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
Ngn som kan komma med lite idèer m.m??
men ska PÅMINA henne att NIII kommer kalla henne för JolinEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
tror inte hon bryr sig...
dessutom skrev jag ju även att jag tycker att uttalet Jolin(e) är fint... men JAG och HENNES närhet kommer kalla henne Joline..
förstår inte ens varför alla ni kommenterar.. det va Dop jag skrev om lr hur... Sen vad då EGOIST??? för att jag stavar hennes namn Joliné??? Suck...
Tack för en underhållande tråd...
Men VARFÖR ge er dotter ett felstavat namn när ni kommer uttala det på ett annat vis???
Amen haha.. Jag borde kanske stava mitt namn Carolinè hädanefter, ingen uttalar det där e:t på slutet ändå så varför inte slänga dit ett sträck så jag blir unik och speciell och allt sån't.
Men allvarligt talat, har stavningspolisen hittat hit! TS frågade om dop inte om hennes dotters namn. Det räcker väl att vara shysst och påpeka det, ni behöver ju inte hoppa på stackarn!!!
Min dotters dop var underbart, mina syskon (då va dom 8 & 9år) sjung en låt dom själva skrivit, jättefin. Sen tog prästen min dotter lyfte upp henne som i Lejonkungen och sa: Här har ni solstrålen Sol Malin Tuva!
Hoppas ni får ett underbart dop TS!
Lycka till med allt
Kramar
Tror du behöver vara lite tydligare så att man förstår då, i rubriken har du ju accenten åt andra hållet.
Så hon heter Joline med betoning på e, *fine*
då har du ju rätt stavning!
är man unik för att man har ett ´i namnet?
Desutom så stavar du ju med accenten åt ` hållet och då uttalas det Jolinää