• wooonderchild

Älskade Jolinè!!

Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
    Ngn som kan komma med lite idèer m.m??

• Svar på tråden Älskade Jolinè!!
  • lejone

WTF!!??
    SLUTA hacka på henne föratt hon vill döpa sitt barn till det hon vill!

Mitt namn uttalas JOLIN men stavas JOLENE tex. Det finns väldigt många stavningar på just Jolin som jag har fattat. Låt dom ha en jäkla accent på e:t om de vill!

Jag har alltid fått uttala och stava mitt namn för folk. Jag tror att det är så för barn som heter Jolin oavsett hur det stavas faktiskt.
    Precis som för de flesta barn idag btw.

• Viewsonic

Det är inte en fråga om att hacka, utan att faktiskt göra dem en tjänst...

dator heter det. datOR...
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

Spännande tråd *favoritiserar*

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • BabyJay
    enlitenbitkaka skrev 2008-10-23 00:10:18 följande:
    Men VARFÖR ge er dotter ett felstavat namn när ni kommer uttala det på ett annat vis???
    Har du inget bättre för dig???Räcka ut tungan
    Mamma till Freja, född 080706
  • wooonderchild

varför inte LÄSA ALLA INLÄGG INNAN DU KLAAAAAAAAAAAGAR???
    skrev förut att jag råkade skriva ´åt fel håll... rör det verkligen DIG vad min dotter heter??? börjar bli trött på detta nu... Hon heter Joliné PUNKT SLUT!!! hur DU lr JAG uttalar det lr ngn ANNAN speeeeeeeeeeeelar roll??????????????? det lider väl inte ditt liv av lr hur... TRÖÖÖÖÖÖTT på detta snack NU!!!

• enlitenbitkaka

Ett e på slutet av ett namn kan enligt alla skrivregler vara stumt - men ett è kan aldrig vara stumt. Det komemr alltid uttalas Ä....

lejone skrev 2008-10-23 00:13:27 följande:
    WTF!!?? SLUTA hacka på henne föratt hon vill döpa sitt barn till det hon vill! Mitt namn uttalas JOLIN men stavas JOLENE tex. Det finns väldigt många stavningar på just Jolin som jag har fattat. Låt dom ha en jäkla accent på e:t om de vill! Jag har alltid fått uttala och stava mitt namn för folk. Jag tror att det är så för barn som heter Jolin oavsett hur det stavas faktiskt. Precis som för de flesta barn idag btw.
  • lejone
    Viewsonic skrev 2008-10-23 00:14:42 följande:
    Det är inte en fråga om att hacka, utan att faktiskt göra dem en tjänst...
    ÄR det verkligen att göra dom en tjänst tycker du?

TS:
    Vad har du själv för ideer ang dopet?
    När ska det vara?
  • Viewsonic
    wooonderchild skrev 2008-10-23 00:15:03 följande:
    varför inte LÄSA ALLA INLÄGG INNAN DU KLAAAAAAAAAAAGAR???skrev förut att jag råkade skriva ´åt fel håll... rör det verkligen DIG vad min dotter heter??? börjar bli trött på detta nu... Hon heter Joliné PUNKT SLUT!!! hur DU lr JAG uttalar det lr ngn ANNAN speeeeeeeeeeeelar roll??????????????? det lider väl inte ditt liv av lr hur... TRÖÖÖÖÖÖTT på detta snack NU!!!
    Det spelar faktiskt ingen roll vilket håll accenten är vänd åt. Det är fortfarande fel. Undrar fortfarande varför du blir så arg. Skulle vi kommenterat ett räkningsfel inför deklarationstiderna, så skulle du säkert tacka och buga. Suck.
    dator heter det. datOR...
Svar på tråden Älskade Jolinè!!