• vill bli mamma 2009

UTMANING - Gå ner 4 kilo på en månad!!! 27/10 - 27/11

Jag har av olika anledningar, bl.a. medicinering och lathet, gått upp mycket i vikt under de senaste åren. Vill nu gå ner några kilo innan min önskade graviditet (om det nu blir någon...)
    Någon som hänger på?
    Tänkte vi kunde göra en lista och sedan rapportera vikten en gång per vecka plus givetvis tipsa och peppa varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-26 20:29
    Gemensamt mål: att gå ner 4 kg på en månad, 27/10-27/11
    Vägnings- och rapporteringsdag: söndag

• Svar på tråden UTMANING - Gå ner 4 kilo på en månad!!! 27/10 - 27/11
  • Mammis70

Jag känner mig som en hössäck, klumdedunst, svårt att röra på mig med dom här hängbröst som man har.

• Milliemolly
    Mammis70 skrev 2008-11-07 16:47:16 följande:
    Jag känner mig som en hössäck, klumdedunst, svårt att röra på mig med dom här hängbröst som man har.
    Det kommer säkert att bli bra. Min kollega har gjort en sådan. Det gjorde ont efteråt men det var det värt sa hon.
  • Maddisen80
    Svar på #211
    Hejsan alla, jag skulle egentligen träna idag,men de sprack jag har fått min menstration så då är det inte så roligt att träna
  • Mammis70
    Milliemolly skrev 2008-11-07 19:09:21 följande:
    Det kommer säkert att bli bra. Min kollega har gjort en sådan. Det gjorde ont efteråt men det var det värt sa hon.
    Ok!
  • SpecialK

Attan.. nu sitter jag här efter middagen, själv.. å hemskt sötsugen.. men jag vet att jag inte ska äta något, jag vill inte helt enkelt. Min vecka har inte gått så bra, och det är först nu jag satt igång på riktigt... tyvärr...tog en långprommis idag på två timmar och har ätit väldigt sunt och regelbundet.

Jag har skrivit en lista på hur mycket bättre mitt liv kommer bli med en sund vikt, alltifrån hälsoperspektiv till attraktivitet, klänningar jag kan ha igen och aktiviteter jag kommer orka och våga göra.

Ville nog bara skriva av mig där, och erkänna problemet högt för mig själv..

• MrsNash

Skumt! Jag skrev ett inlägg tidigare idag men ser nu att det inte är med, lustigt!

Mammis - grymt bra jobbat, härligt att du kommit igång med träningen!!!

SpecialK - känner igen den känslan.....Din långpromenad idag var ju jättebra, alla har vi dagar då det går mindre bra.

• Maddisen80

Jag har börja druckit vatten när jag är sötsugen elelr så borsta tänderna och sen har jag köpt en te som är jättegod med mintsmak

SpecialK skrev 2008-11-08 19:56:46 följande:
    Attan.. nu sitter jag här efter middagen, själv.. å hemskt sötsugen.. men jag vet att jag inte ska äta något, jag vill inte helt enkelt. Min vecka har inte gått så bra, och det är först nu jag satt igång på riktigt... tyvärr...tog en långprommis idag på två timmar och har ätit väldigt sunt och regelbundet. Jag har skrivit en lista på hur mycket bättre mitt liv kommer bli med en sund vikt, alltifrån hälsoperspektiv till attraktivitet, klänningar jag kan ha igen och aktiviteter jag kommer orka och våga göra. Ville nog bara skriva av mig där, och erkänna problemet högt för mig själv..
  • Maddisen80

hejsan hur är läget,välkommen hit

MrsNash skrev 2008-11-08 20:04:23 följande:
    Skumt! Jag skrev ett inlägg tidigare idag men ser nu att det inte är med, lustigt! Mammis - grymt bra jobbat, härligt att du kommit igång med träningen!!! SpecialK - känner igen den känslan.....Din långpromenad idag var ju jättebra, alla har vi dagar då det går mindre bra.
  • SpecialK
    Maddisen80 skrev 2008-11-08 20:14:22 följande:
    Jag har börja druckit vatten när jag är sötsugen elelr så borsta tänderna och sen har jag köpt en te som är jättegod med mintsmak
    Ska genast gå och "brusha gaddsen" Tack..
  • Maddisen80

gör så ,de gör du rätt i

SpecialK skrev 2008-11-08 20:23:28 följande:
    Ska genast gå och "brusha gaddsen" Tack..
Svar på tråden UTMANING - Gå ner 4 kilo på en månad!!! 27/10 - 27/11