Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Förresten, är det nån som vet hur långt det är från typ centrala göteborg till ullared/gekås ?

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-10-29 20:16:33 följande:
    Typ 10 mil tror jag.
    aha, var det så mkt, ligger det söder eller norr om?
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-10-29 20:18:38 följande:
    hade du?? får inte du dra i gubbens när du vill?
    nja, men även fast man får och kan så blir det ju inte på samma sätt. Min gubbe brukar säga "om jag hade sånadär bröst så skulle jag gå o smeka dom heeelatiden" fast han får klämma när han vill Skrattande
  • gosmamman
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 20:22:03 följande:
    söder om såklart
    nä det är inte så klart, jag vet knappt vart jag själv bor
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-10-29 20:21:12 följande:
    Ullared ligger söderut, men det är väl inte sååå långt, det kör man ju på dryga timman.Vi har 13 mil och det tar lite mer än 1 timma o köra.
    ja men vi har planer på att ev åka till gbg men vi ska göra mänga saker så om det bara var typ 3 mil så tänkte jag ta det innan vi åker hem men då får vi typ 50 mil hem iställer för 40, tror inte sambon e så pigg på att köra det. Kanske om vi hade varot där i typ en vecka men det blir bara 2 nätter.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-10-29 20:28:46 följande:
    ligger ni och lufttorkar?? era porrisar härligt
    nice, jag vill också ha badkar
  • gosmamman
    Stormis skrev 2008-10-29 20:26:31 följande:
    Var på fest där jag var utklädd i nakendräkt. Kan säga att jag inte släppte snorren på hela kvällen. Liksom ett gôtt handtag att hålla i.... Förstår grabbsen
    haha, fan va kul
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-10-29 20:32:50 följande:
    jag hade INTE kunnat ligga naken sidan om min gubbe utan att bli tvungen att dra i pillemannen
    samma här, jag kan inte visa en lilltå knappt utan at gubben kommer dregglandes
  • gosmamman
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 20:34:13 följande:
    Tomten kom med ett till oss förra julen vi trivdes inte i nya lägenheten utan badkar så det var ett måste på önskelistan!
    mmm, men det går inte in i vårt lilla badrum. Vi har ett badkar står i källaren i tvättstugan som vi faktiskt kan bada i men jag måste fixa lite mysigt därnere innan man vill ligga där och det har jag tänkt göra i ca 1,5 år så vi får se när jag får tummen ur a.....
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-10-29 20:41:29 följande:
    Ha ha, jag o gubben har aldrig badat ihop, kan inte tänka mej att vi skulle få plats, men iof, det skulle inte behövas mycket vatten, en kaffekopp kanske
    tihi, klart ni får plats. Min syrra får plats med sin karl och han är både lång och bred, hon är iofs kort men inte så smal. Ni ska ju inte ha ett minisittbadkar heller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11