Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-10-29 11:16:55 följande:
    Okej fasen jag som sålt bärselen...Tror ni det blir trångt?? Smurfen sa ju att det var jättelugnt på förra salgen...
    Vilken dag ska du dit? Det är ju lugnare på en vardag än helg..Trångt blir det alla dagar men olika trångt om man säger så
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    081016 1 skrev 2008-10-29 11:24:28 följande:
    Alternativet är att F tar med Maia på museum o det tycker jag låter farligt med en klåfingrig unge
    Maken fick ta med Max på museum och promenad längs Ströget i våras..funkade jättebra förutom att gubben numera hatar Ströget! Vi var visst läänge på salgenOskyldig
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-29 11:47:07 följande:
    vem åker du med? jag skulle åka bil med angster. vilken tid ska du dit?
    Jag och min bästa kompis ska åka ner, hoppas verkligen att hennes son får mormor som barnvakt så att det bara är hon och jag..Tidsmässigt kommer vi så att vi står i kö in någon timme innan öppning
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-29 11:58:26 följande:
    åhhh vi måste ses där!!!!
    Jaaaa Ditt lilla spöke
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Jen80 skrev 2008-10-29 12:07:42 följande:
    Åh, jag vill oxå åka på Lagersalg!! Tänker och tänker på hur jag skulle kunna lösa det. Vore så kul att hänga på er, men det ser svårt ut. På ett eller annat sätt hade jag varit tvungen att ha med Ava. Inte helt omöjligt, men men...Fick finfin post idag iaf. Är helt såld på den lila velouren !! Är på jakt efter lila/röda strumpbyxor nu. Nån som vet vart jag kan få tag på det?!? Vill även ha orange/röda, men det känns omöjligt. Säg till om nån springer på det!!Idag har Ava sina nya Katvig-ränder tillsammans med Lindex velourkjol. Jättefint ihop även om det inte är exakt samma röda...
    Åk säger jag bara..finns inte mycket som är roligare än lagersalg
    Min kompis ska åka och hon har en då 7 veckor gammal son som nog får stanna hemma med mormor och utpumpad mjölk eller så åker han med i sele skulle jag tro..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-10-29 13:58:12 följande:
    nu såg jag då var det ju ett riktigt bra pris på dom Jag håller dock ännu på att krångla med att få tag på byxorna. men det ska förhoppningsvis lösa sig under dagen.Snygg suit till N ocksåNågon som vet något ställe där man kan beställa fleecefodrade regnbyxor...helst inte tokigt dyra. Behöver inte vara danskt.  Det börjar bli kallt här nu och Alvin hatar verkligen att klä på sig så jag inser att jag behöver få det till så få lager som möjligt annars blir jag galen innan vi tagit oss ut
    Lindex har och även HM har ngn variant av fodrade överdragsbyxor
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

FL Lisa: Ja framförallt Fix är dyra på Lindex..Bamse kan va lite dyra men deras Outdoor kollektion är prisvärd

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-29 16:21:42 följande:
    dom såg bra ut!! coop brukar ha några liknande. weeii kollade kontot och pengar som är på g pga sålda auktioner + at jag har danska kvar sen katvig. jag har 2700dk det klarar man sig kanske på?
    Det är ju runt 3500 svenska så du får ju rätt så mycket Molosar för det
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-10-29 16:36:21 följande:
    Nån som vet hur Molos lila/orange tröja med knapp är? I JR storlek alltså.
    Max har den i stl 92 och den funkar men mudden får vikas upp en gång, sitter underbart på, lite smalare och längre än Molos babystl 92..

På tal om Molos salg..Du har inte möjlighet att åka på onsdagen? Det rullar en bil ner med start i Smålandsstenar-inte såå långt från Vaggeryd
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11