Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

trunken81 skrev 2008-10-30 11:57:15 följande:
    Var det en fejk eller?
    Japps- tror den kommer från Halens eller rent av Gekås men visst Molostjärnor och en duktig kopia men ingen Molo inte
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-10-30 12:32:48 följande:
    Ingen som har vägarna förbi Bikbok? Kom på att jag inte har nån bil imorgon, o jag MÅSTE ha leggingsen, usch, blir bara stressad av sånt här, varför köpte jag dom inte i helgen när vi var där?
    Ring och häng undan dem till den dagen du har bil
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:53:38 följande:
    Shit!! x2000 kostar nu över tusenlappen    å jag e sååå seg!!!  *attans*20.49 och 21.17 kan jag va i Malmö om jag tågar.. men nu börjar de bli riktigt dyrt!
    Du kan ju ninja biljett på Tradera 
    Och nu måste jag skicka min gubbe till affären-blev såå sugen på å chipsa och dippa
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:59:41 följande:
    håller tumsen stenhårt att de kommer fram!!!
    Klart det är lite nojjigt men funkar faktiskt bra..Min kompis gör alltid det när hon ska ta sig hit från Sthlm kostar knappt 1/4 av priset
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Harley skrev 2008-10-30 17:50:26 följande:
    Vaa?? Är det sant?? 13kr??Nä, skojar med er. Det kostar det här också, men jag tankar E85. *ajabaja*
    och här på bästkusten tankar vi för 10,98
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2008-10-30 18:25:12 följande:
    God kväll!Ni som köpte lurvar på senaste lagersalget, vilka färger fanns det ?
    Jag köpte grå med gula detaljer, blå med vita stars i luvan, fiiina gröna med mörkare grön på tassarna..Klämde på den blå med väderprint i luvan och såg flera rosa varianter
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2008-10-30 19:17:30 följande:
    Åhh, precis de som jag skulle vilja lägga mina vantar på. Den grå och blå alltså Är den blå med röda kantband? Är de normala i storlek? Har du bilder så man kan se den gröna?
    Grå Molo.jpgBlå och grön Molo.jpg

Lurvarna tycker jag är normala i stl men att det funkar att köra på en stl större utan att det stör..räcker ju längre då
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2008-10-30 20:04:29 följande:
    Men åhhh vilka fina Det hade ju varit underbart om det funnits några.
    Det kan nog finnas en del lurvar nästa vecka men vad jag har fattat det som så är det mer lurvigt där på våren eftersom det iaf tidigare har kommit lurvar endast på hösten..
    NU är det dags för bad (och vin för tillfrisknandets skull)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Men hörni..det är ju mysigt att bada och man måste ju inte skålla sig
    Och nu lufttorkar vi som vanligt
    Nu fnular jag på hur mkt kläder jag ska ha på mig på salgen..höll på å frysa rumpan av mig i kön på Småfolks salg men samtidigt ska jag ju orka släpa på mina kläder oxå

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11