Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

gosmamman skrev 2008-10-29 20:36:20 följande:
    mmm, men det går inte in i vårt lilla badrum. Vi har ett badkar står i källaren i tvättstugan som vi faktiskt kan bada i men jag måste fixa lite mysigt därnere innan man vill ligga där och det har jag tänkt göra i ca 1,5 år så vi får se när jag får tummen ur a.....
    Fixa- ett badkar är toppenbra för förhållandet
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Godmorgon! eller ja vi kan snart äta lunch här eftersom Max tickar efter sommartid fortfarande och säger godmorgon kl 4(!) *gäääääsp*

Idag ska dagen gå ut på att skramla ihop pengar till Molo, dags att få tillbaka utlånade pengar tror jag minsann

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Det där med pengar till lagersalgen är lurigt- sist kom jag knappt hem eftersom varenda krona shoppades upp..tur att min kompis hade lite danska busspengar på sig efter att jag lånat av honom med
    MEN jag minns att jag lovade mig själv att ta med mer pengar nästa gång så det får jag nog lov att göra!
    3000DK blir det iaf för min del

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-30 10:38:24 följande:
    ohh ja ragga upp en liten 19åring kanske??
    Kom till min skola..finns många fräscha 19-20 åringar i min klassRäcka ut tungan
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-30 10:46:53 följande:
    hehe, säg det till dunis det är hon som jagar lamm jag gillar gubbar jag
    Nja... jag gillar nog allt att vila ögonen på dessa lammungar
    Duntoffla skrev 2008-10-30 10:47:23 följande:
    Jaså var suiten på rea? var då? Va? blir det ingen lagersalg? Kan inte ngn annan kolla åt dig då? Annars finns ju alltid TS
    Jag har haft givande diskussioner med dessa unga killar och de tror stenhårt på fördomen om att "äldre" kvinnor (tack för den ) är sexuellt understimulerade och galna i sex
    Så jag lät dem tro att ALLA är det och kände mig som en smoking hot mama för en stundCool
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-10-30 10:49:40 följande:
    iiiiiih tjejer vad nervös jag är!!! Jag och Daniel gifter oss IMORGON!!
    Åhhh Stort Grattis Jag var också supernervös flera dagar innan med det kommer gå jättebra och vara såå roligt*leve kärleken*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Jen80 skrev 2008-10-30 11:30:57 följande:
    Så söt !!! Underbara färger på honom!Duntoffla: Ja, som jag då . Kaniner, lamm och kossor står väl högst på listan. Men sen vet jag inte. det tråkiga är att jag inte riktigt gillar deras tröjor till pojkar (alltså inte baby). Ilon är ju precis på gränsen nu. 92 baby är precis lagom så man vill ju inte köpa för mycket i det. Får väl önska mig mest till Ava. Tänkte att jag kanske kunde komma på NÅGON fin tröja till pojkarna, men nä...Ett annat problem. Måste nog försöka hitta en varmare vinteroverall till Ava. Jag vill ju gärna att hon sover ute och det blir alldeles för kallt i Småfolksfleecen känner jag nu. Har en åkpåse, men det blir TRÅNGT i liggdelen i dubbelvagnen och än vill jag inte sätta henne upp... Nåt förslag?
    Lindex tjocka flecceoveraller är ju bra..sonen hade en molnoverall förra vintern när han sov i vagnen(iofs med lammfäll under och filt över men men)
    Sådan här:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 11:39:18 följande:
    Lindex tjocka flecceoveraller är ju bra..sonen hade en molnoverall förra vintern när han sov i vagnen(iofs med lammfäll under och filt över men men)Sådan här:www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Sån här menar jag givetvis
    http://www.tradera.com/Molnoverall_Fleeceoverall_Overall_Moln_Lindex_SPLITTER_NY_80-auktion-76375947

Den andra var en auktion som jag höll på att anmäla
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11