Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-08 15:37:14 följande:
    Spel och vin är farligt Ja, gitarrerna har vi haft förr. De är fina. Vilken storlek tog du?
    Jag tog en 92:a..klämde på en i 86 men insåg att vi har för många i den storleken redan..
    Nu sitter Max i en mina favoriter, vattenfallssuit som kom fram vid rensningen igår. Hittade 4 sprillans nya 86:orGenerad Köpte gamla print av Maugu för ett tag sen som hade hamnat i en annan garderob...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-08 15:53:53 följande:
    Jag tror att Emmsan tog 92 till N också. 4 nya??? du är knasig. ska kolla på T sen
    Jag tror 92 funkar till N annars får den väl ligga till sig..de är ju långa i benen men med uppvik så går det kanske..
    Usch ja, galet mycket kläder har min lille men rensingen är gjord och jag koll igen, för tillfället iaf
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Mini78 skrev 2008-11-08 16:20:44 följande:
    Nu är jag tillbaka från salgen! Jag var där FÖRST! Satt alldeles ensam "i hallen" utanför dörren i 15 minuter innan första danskan kom. *asg* Först trodde jag att jag tagit fel på dag eller nåt, men när jag kikade in genom fönstren såg jag att det var full aktivitet på de som jobbade där inne. De la upp alla kläderna snyggt också prydligt. Jag hittade inga byxor till Kevin som jag var ute efter, även om det fanns ganska gott om jeans i strl 92-98. Jag hittade några långärmade tröjor till honom, bl. a trafiktröjan och repairtröjan. Sen köpte jag även några t-shirts i strl 104 som han kan ha till våren. Repair där också och djungeltröjan. Sen köpte jag uttersuitar och kaninsuitar, två fleecar, och lite randigt. Köpte nåt i små storlekar också, lite presenter och sånt som jag köpt på beställnig. Hade kunnat handla hur mycket som helst! Tyckte utbudet var mycket bra, men håller med om att pojk 98 kunde varit bättre.
    Åhh vad skoj..extra lyxigt att få vara först in och se Moloheaven helt orört
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 17:32:37 följande:
    hellu tjejer
    Heeeej! Säger bara BILDER
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 17:44:24 följande:
    nope! sitter på tåget på väg från malmö har molosar upp till knäna   lite mysit...
    Hittade du några godbitar som du var på jakt efter??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 17:51:58 följande:
    yepp!! lyckades sno åt mig en kaninsuit i 92, verkade vara typ den ända som fanns.. sen va de ju lammen.. de blev en del med bää på   å vädersuit i 92 som jag velat ha såååå länge, sen vårens coooola regnskogsprint i SUIT !!!!
    Massa massa fint Regnskogssuit- som man väntade på en sådan..trodde inte det fanns..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Angående Formel 1  jag sa ju att det dög att sova på..inte mycket mer Men nog måste det vara ett dååligt Formel 1 om de inte har tillräckligt långa madrasser

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Mini78 skrev 2008-11-08 18:16:06 följande:
    Åh, jag såg också massor av suitar i djungelprintet! Jag fattar inte varför jag inte köpte nån, jag hade tagit en men la tillbaka. *DUH*
    Hörru..vaaaar är dina bilder då
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-08 18:06:02 följande:
    ja det SKA vi ska bli sååå skoj!!! jag funderar på att åka till molo imorgon igen
    Ska du åka imorgon så får du allt lov å köpa ett gäng djungelsuits till oss som har suktat efter denna suit i sisådär ett halvår
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-08 18:20:04 följande:
    men jag har ju inte pengar så jag kan lägga ut kommer bara ta med ca 1200dk till mig själv
    Men vilken bank har du? OM du nu skulle åka menar jag..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11