Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-11-07 11:35:01 följande:
    nej precis o Maia är ju sån så hon kan bara följa med vem som helst som ser intressant ut! Heltokig! Följde med ett barn hem från lekplatsen här utanför häromdagen när jag bara tittade bort en sekund...då var de på väg in i hans port!
    Ojdå..ja du får kanske lov att knyta ett band i hennes byxhälla så att du vet var du har henne
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:39:02 följande:
    Jag är där minst 3-4 gånger om året (svärföräldrarna bor i Göteborg och ullared blir längs vägen när vi kör dit) och VARJE gång har det varit kö! Varierat från 30min - 3 timmar men aldrig så jag kunnat bara vandra in. Så om det verkligen vore så ovanligt så har jag lyckats pricka in de värsta tiderna då...har åkt att från en onsdagseftermiddag till en lördagmorgon. Självklart var det bättre vardagseftermiddag men fortfarande kö.
    Ja då måste du ha rejäl otur..jag är där varannan vecka och jag har endast köat in en gång senaste åren och det var en löninglördag då jag dumt nog åkte med som sällskap åt en långväga gäst..
    Gekås är ju inte lika roligt när det är mycket folk men man lyckas alltid handla ändå

Tisdagkvällar all annan tid än på hösten är det ganska skönt att gå där mellan 17-20
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:40:57 följande:
    ska faktiskt införskaffa en sele tills vi åker till Argentina....vet att folk här tycker det ser hemskt ut men där är det vanligt så ingen kommer titta snett på mig. Problemet är bara att övertala Maia om att den ska få sitta där
    Hon kanske skulle gilla en sådan här:
    http://www.angholmen.com/default.aspx?main=ShowPage.aspx
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:44:47 följande:
    Tisdag är nog värsta dagen...när vi åker till göteborg brukar vi oftast köra torsdagkväll - måndagmorgon eller möjligtvis onsdag-söndag. Längre brukar det aldrig bli tyvärr. Och vi lyckas ju ALLTID pricka in när de där j*vla pensionärsbussarna kommer!!
    Ja men dessa bussar drar ju oftast hem runt 16 så sen är det lugnare..
    Ni får åka dit i början av året-då är det inte så många bussresor som kör till Ullared
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 11:40:44 följande:
    Vi va där en söndag sist (för ni pratar GeKås va? *bara valsar in* ) förvisso ingen kö in då vi var där strax efter öppning men det tjockade snabbt på och sambons kommentar : Påminn mig att jag ALDRIG ska följa med hit igen!!! Jag är så nervig nu så jag trodde inte det va möjligt!!! iiiiiiiii
    Haha- ja men hösten är tung och hysterisk och detta är första året som Gekås kör med söndagsöppet för att försöka lätta trycket som är inför jul (för julhandlandet på Gekås börjas det med redan i sep) Jag som kan välja när jag åker dit undviker gärna hösten och semestern runt lön,bb,pension etc..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 11:49:55 följande:
    Åååååå!!! Ida har ritat en gubbe!!!   Alldeles själv!! Med ögon-näsa-mun o allt
    Åhh en huvudfoting? Jag har tänkt tatuera Max första huvudfoting tror jag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-11-07 11:57:33 följande:
    vad fint!! minne för livet som sitter där hela livet verkligen....du kan påminna han när han är stor bara genom att visa denvart ska du ha den??
    Jag du det har jag inte bestämt ännu..har nog gott om tid att fundera innan Max har kommit på hur en huvudfoting ska göras
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:57:10 följande:
    GUUUD! Helt underbar ju! hmmm...den skulle ju passa in i *pip* precis såna produkter jag älskar...sånt där man inte sett innan TACK
    Kom oxå på det precis efteråt!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 12:31:06 följande:
    samma här. Men vill ha både lurvar och overall - då tickar det iväg är jag rädd
    Jag handlade för 3000 danska-overall och en lurvoverall..I mitt galleri ser du vad jag fick för mina pengar minus Plummys 3 suits(dessa är inräknade i summan)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 12:24:59 följande:
    Lite info om hotellet    Sänglinné samt små handdukar finns på rummen. Stora handdukar går i mån av tillgång att hyra i receptionen. Tvål och andra hygienprodukter finns att köpa i receptionen. (F1 JKPG).
    Hehe- ska ni bo på Formel 1 månne?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11