Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

LitenBlomma skrev 2008-11-13 09:46:54 följande:
    Va fiiint Hur stort är det?
    95kvm + garage då. 3,5 rum. Maaassa garderober Räcka ut tungan Och såna där finurliga grejer som en lönndörr i garderoben med ett krypin bakom. Hoppas inte Maia upptäcker det än bara för det var svårt att öppna från insidan...
  • Zvartaliljan
    trunken81 skrev 2008-11-13 09:47:55 följande:
    Aha Var i Rödeby då? Hur gammal är du?Det är ju min gamla hemby, där är jag skapad och uppväxt Hehe.
    Fridlevstad, men jag är uppvuxen 10 mil härifrån Bara bott här i 3 månader.
    Gick dock gymnasiet i Karlskrona då jag träffade F. Jag är 22.
  • Zvartaliljan
    LitenBlomma skrev 2008-11-13 09:50:32 följande:
    Precis lagom för er då. Och kanske för en till....?
    jodå där finns plats för både en och två till Maias rum är stooort och det där halva rummet är perfekt som barnkammare
    Operation övertalning pågår fortfarande här...men han är osäker o vill vänta liiite till...Gah jag vill ha bebis NUUUUU!!!!!!!!
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-11-13 09:55:59 följande:
    Jättefint hus och jättemysigt med all skog runt omkring och nära till vattnet...perfekt juh.Fina bilder i BTGod morgon förresten!!
    Godmorgon

Glömde ju lägga in gårdagens post...ska fixa det nu! Ot men fint
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-11-13 09:58:52 följande:
    Kikar in o säger hej, bara för att ni inte ska glömma mig Skrutteruttan: superfin småfolk klänning, men liiiiite stor, eller hur?? Ser ju mest ut som nattlinne i min mening i det materialet med för stor klänning. Menar inte att vara elak..Fina bilder i bt som vanligt!liljan o loppan: äntligen, ett alias som jag känner igen dig i Mysigt med nytt hus!
    fast jag börjar sakna min sifferkombination lite ju Var ju ganska tufft
    Saknar dig härinne ju När tror du klänningen kan komma förresten??
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-11-13 10:03:05 följande:
    så fina sveastar kläder! vilken strl har du till maia?? vilken ska man ta till isabel?
    Jag har 100 i klänningarna och suiten och de ser ut att bli ganska lagom. Hon hade ju en klänning i 90 i somras som snabbt blev för liten. Strumpbyxorna är däremot strl.90 och ser lite stora ut.
    Skulle nog köpt strl.4 år i klänning till Isa...kanske blir lite stort till en början men dessa kläder klrymper lite i tvätten också har jag märkt.
  • Zvartaliljan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-13 10:05:05 följande:
    gutten morgen....det har redan skrivits en maaaasssssaaaa sidor som vanligt!!otroligt vackra barn i bildis... liljan va mysigt ni ska bo...är du ihop med maias pappa igen??
    ja det har vi varit ett bra tag Hänger du inte med i svängarna gumman?
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-11-13 10:09:47 följande:
    ok tack såg dock att allt var slut i strl fast det är bra för min plånbok tror du 100 i heldress blir bra till bia?
    blir nog för lång till Bia. Men man kan ju sätta in en resår i benslutet så funkar det säkert
  • Zvartaliljan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-13 10:14:25 följande:
    hahahahaha det verkar inte som det!!! vad kuuuuuul... då kanske man får se en liten lillebror till maia i bildis inom freamtiden?!!!
    jo jag jobbar ju på det Han är dock inte helt övertalad än, eller jo han vill ha en liten till snart, men inte så snart som jag vill
    haha igår pratade han om hur roligt det vore o få tvillingar nästa gång Haha...roligt? Jag skulle nog mer tänka jobbigt! Men jaja...lär ändå inte hända för det finns inte i släkten..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11