Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2009-01-04 23:44:19 följande:
    Nahe. Sambon tycker jag ska gå och sova. Hmm om man skulle göra honom till viljes för en gångs skull, det kommer ju snart nytt Molo  Natti sötnosar  
    "sova" yeah right
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-05 00:10:24 följande:
    Jag har också köpstopp nu. Väntar på att sista dragningen från Batinki ska göras och skulle mot alla odds lurven på Hippo finnas så köper jag den också men sen är det se men inte köpa som gäller.
    väntar du på mycket? hmm jag väntar på

orange shampoodle
    gul shampoodle
    molosuit från t
    2par idat strumps
    nanoouklänning
    idat tröja
    kik kid klänning
    molo tröja med knapp print
    molobody med stars
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-05 00:15:21 följande:
    Oj! Det var en del Jag väntar på;Gul shampoodle (hoppas jag )2 Småfolkströjor från Batinki2 Småfolkströjor från Trendsales1 Småfolkströjor från Lilla Max1 Småfolkströja från Smallkids via Preggi
    hehe det var inte så lite det heller fina inköp

jag hoppas på orange shampoodle och idat strumps morgon, resten hoppas jag kommer på onsdag
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-05 00:26:14 följande:
    Den turkosblå med äpplen och oranga kantband
    ahh just det jag mailade ju batinki en kopia på inbet också.. så jag hoppas att jag har det paketet imorgon åhh
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 00:31:53 följande:
    Vad blev det mer än knapparna?
    den turkosa molobodyn med stars
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 00:36:54 följande:
    ahhh, den fina of course. Det märks att jag har mindre koll på de lite pojkigare Molosarna.
    hehe ja det märks
    Duntoffla skrev 2009-01-05 00:34:40 följande:
    Håller tummarna. Ångrar att jag höll på att maila med dem ang en ev till tröja. Nu har det säkert fördröjt allt. Vad larvig man är som inte kan vänta ngn dag extra? Hade bara varit prefekt att få sakerna innan jag börjar jobba och posten inte töms direkt Tur sambon är hemma denna vecka och nästa pga inskolning. Eller otur kanske?
    hehe men man vill ju ha kläderna SNABBT oh no, det är ju inte tur att gubben är hemma
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-05 00:32:56 följande:
    men nu äntligen sover sötungen  så skönt att få sitta ner själv en stund på kvällen eller ja natten blev det nu  sitter nu  och käka lite nötter och en kall cola
    ahh vad gott. jag är sååå godissugen men vi har inget alls hemma
    Duntoffla skrev 2009-01-05 00:36:04 följande:
    Man behöver verkligen sin egentid. Var hon strulig att lägga ikväll?Noel var apjobbig. Grinade och grinade. Till slut somnade han och vaknade för en halvtimme sen och grinade. så nu ligger både han och sambon i vår säng. De är krassliga båda två.
    ja usch lillebror är inne i en period nu, sover sämre, somnar med lite gråt och gnäll och sen är han såååå mammig och pappig på dagarna
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 00:45:16 följande:
    Bjuder stackars butte på lite Droste choklad som jag har här. Båda mina tjejer är inne i en galet mammig period... pappa får inte göra nåt! Så frustrerande, man kan ju inte dela på sig... Alice vill vara väldigt mycket i famnen också och så fort hon är där så vill ju Julia också var där... TUNGT!
    haha här är det samma ska isabel bli buren så MÅSTE lillebror också få komma annars blir han vansinnig

jag tar gärna emot lite chocklad
    Duntoffla skrev 2009-01-05 00:44:45 följande:
    Fast sambon har rätt stort tålamod med mitt shoppande. Han säger inte så mycket om det alls. I alla fall inte så jag hör Jobbigt med såna perioder när det är gnälligt. Hoppas att det blir bättre snart. Noel var tokmammig för ngn månad sen men det släppte i Norrland då det hela tiden kom och gick folk. Kvällens gnäll beror nog på lite allt möjligt -förkylning, tänder på gång, feber och övertrött. Lyckad kombo!
    vilken snäll gubbe du har min gubbe är väl oxå snäll när det gäller det eg men jag tycker inte han behöver veta hur mycket jag shoppar
    förkylning feber och övertrött låter onekligen som en bra kombo
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-05 00:45:36 följande:
    Sova var det ja...Sitter och försöker fnula ut hur Viktklubb funkar. Har anmält mig dit nu och imorgon börjar jag. nu ska de sista kilona bort!
    jag börjar på vv om en vecka då jäklar
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 00:47:11 följande:
    Meeeen, det är bara att inse att Smallkids inte kommer igång inatt...
    skulle dom börja nån rea eller nått idag?
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 00:51:58 följande:
    De rear ju i butiken och när jag ringde om en grej igår så sa hon att webshoppen skulle komma igång under söndagen. Med 50% rea då.
    ohh det låter nice
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 00:58:50 följande:
    Ja fast det verkar ju inte hända nåt nu, vill ju inte missa den imorgon. Inte för att jag är ute efter nåt speciellt sådär... men I lööööve rea!
    haha ja jag vet inte ens vad där finns men jag älskar oxå rea men jag har nu KÖPSTOPP!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11