Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Camellis skrev 2009-01-04 22:20:23 följande:
    Har testat att lägga in med KÖP NU på T, men hakar folk verkligen på sånt? Jag tycker själv så här i efterhand att jag nog har satt ganska låga priser, och att det borde vara attraktivt - men icke! Själv tittar jag nästan bara på Köp nu för tillfället för jag är less på att bevaka.
    jadå folk hakar på det du gör ju det jag sätter alltid köp nu och för det mesta så blir en del tagna på köp nu!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Camellis skrev 2009-01-04 22:27:45 följande:
    Gör man en miss om man har lågt utrop i komb med Köp nu, tro? Kanske är det som är felet?Tänkte att jag kanske tillhörde en liiiten men naggande god skara av KöpNu-are.
    ja sätter man 1krona så chansar ju folk gärna och bjuder en kr.
    tinkerbell74 skrev 2009-01-04 22:30:11 följande:
    För mig har det funkat kanon om man lägger ett lite högre utrop, ett du inte blir missnöjd över... och ett KöpNu ganska "nära" det. Psykologiskt så tar man ju hellre köp nu då än chansar som man kanske gör om utropet är 1 kr.
    japp håller med på alla vis
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-04 23:08:24 följande:
    Helloooo girls, det var några veckor sedan Vi har varit och firat jul/nyår på annan ort och passade på att vara sjuka hela tiden Nåja, har precis börjat bunkra Småfolk Dessa blev det idag www.tradera.com/Troja-med-motorcyklar-fran-Sm...www.tradera.com/Troja-med-hundar-stjarnor-fra...www.tradera.com/Troja-med-helikoptrar-fran-Sm...Inte mina auktioner!  (men snart mina tröjor )
    hej sötis har saknat dig juuuu

Åhhh fina småfolktröjor
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-04 23:23:54 följande:
    Hej flickor! Shoppas det ngt ikväll? Jag ska absolut försöka hålla mig till nyheter nu... Men hoppas på shampoodle post imorgon! Har haft lite folk här på fika ikväll, jag gjorde en kladdkaka med polly och den tog nog slut på max 5 minuter Tänkte på alla polly tokiga pölsekärringar
    jaaa det shoppas

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=81444870
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-04 23:23:54 följande:
    Hej flickor! Shoppas det ngt ikväll? Jag ska absolut försöka hålla mig till nyheter nu... Men hoppas på shampoodle post imorgon! Har haft lite folk här på fika ikväll, jag gjorde en kladdkaka med polly och den tog nog slut på max 5 minuter Tänkte på alla polly tokiga pölsekärringar
    åhh inboxa GÄRNA receptet tack
    jojoa75 skrev 2009-01-04 23:22:42 följande:
    Danke!Då ska jag hålla koll på den!HANDS OFF girls!!!!!
    den röda är såååå jädrans fin!
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-01-04 23:30:35 följande:
    Hej hej, jag äääälskar Småfolk (i väntan på Molo nyheter )Jag tar fortfarande penicillin Bihåleinflammation ,  Har varit sjuk i 3 veckor.....
    jaså? du är också såld på småfolk nu du kan köpa alla mina när dom är för små
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-04 23:32:20 följande:
    Kom ni bara Butte: jag bara öste i en hel (haha) påse polly i den vanliga kladdkakan. shit så gott det blev
    ahh vad perfekt
    THEA och Grodan skrev 2009-01-04 23:35:00 följande:
    Åhhh, Grattis
    taaack
    THEA och Grodan skrev 2009-01-04 23:40:03 följande:
    Var är det REA nu då????Har ju varit borta och känner det enorma shoppingsuuuuuget
    har du kollat in batinki?
    Duntoffla skrev 2009-01-04 23:45:41 följande:
     Fin!
    jaaaa *glad* men nu är det banne mig köpstopp här
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-04 23:47:36 följande:
    Tara vill inte sova  just nu stå hon bakom mig i soffan och borstar mitt hår och frågar hela tiden, gör ont eller ?  inte mer eller ? Det är hennes nya uttryck : gör ont  eller ?  så fort man säger aj  om man tex slå i nåt  
    åhh sötunge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11