Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2009-01-05 00:56:22 följande:
    Butte - Vilka Molo lurvar var det som färgade och så många reklamerade? Utgår ifrån att du har stenkoll.
    den blå med orange kantband var det mycket problem med och den bruna hade jessys problem med. och den rosa var visst supertunn
    LykkeLee skrev 2009-01-05 01:00:47 följande:
    ork skulle det stå.. haha.. Jag är helt slut i skallen efter diverse olyckor och annat här hemma.. Mitt liv är ett enda stort kaos.. då kan jag behöva shoppa lite för att trösta mig.. haha.. har som tur är en snäll sambo som inte knystar ngt om min shopping..
    nämen har det hänt tråkigheter?
    LykkeLee skrev 2009-01-05 01:02:01 följande:
    köpstopp ja.. ehrm.. det kanske man skulle behöva.. vad sätter du som gräns för dig själv? år du handla för visst mkt per månad eller hur gör du?
    hmm jag sätter stopp när jag känner att det blivit lite väääl mycket. eller när tradera kontot är tomt jag shoppar nästan bara för tradera pengar
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 01:03:33 följande:
    Anledningen att jag ringde var ju att de har Kik*Kid klänningar... men de var sluuuut. Hua, köpstopp är ett så otäckt ord.
    jaha vilken färg sökte du? velour eller trikå?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 01:12:34 följande:
    Cerise trikå till Julia, så 104 eller 110 (att lägga i växalådan) Hon blev ju grön av avund när hon såg Alice sån.
    nämen åhh lilla sötnosen
  • Buttelina
    LykkeLee skrev 2009-01-05 01:14:16 följande:
    buttelina - Ja jag mår ju inte så bra för tillfället. Svimmar flera ggr i veckan pga min graviditet och igår höll det på att gå riktigt illa.. Jag svimmade (utan föraning) och det började brinna ur en gryta på spisen. Som tur var ordnade det upp sig, men fasen vad hemskt det var. Jag är fortfarande skakis!!Traderakonto?? alltså du menar pengar som du får in från det du säljer på Tradera? har du ett speciellt konto där pengar från Tradera går in?
    nämen usch vad obehagligt fyy, vet inte läkarna vad det beror på? lågt blodtryck eller?

ja jag har ett speciellt tradera konto, där alla pengar från försäljningar går in
  • Buttelina

oj shit vad kl blev mycket.. jag som lovade mig själv att lägga mig tidigt idag

måste nanna, sov gott tjejer

• Buttelina

ängeln du gjorde rätt som köpte 92. här är 98 på lillebror! den är stor. isabel har 98 fortfarande
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-01-05 11:23:47 följande:
    Gomorron! Den rosa tunikan med grå prickar finns på lillahelsingborg, kolla in på deras sida o ring dom, de skickar om man ringer! Tror den var på 30 % rea.Ska jobba inatt o fortfarande grym nackspärr..
    usch fy vad jobbigt med nackspärr
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 11:24:29 följande:
    Vilken söööt min!
    hehe glimten i ögat på den bilden
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 11:37:44 följande:
    GAAH! Jag blir KNÄPP! Ska börja jobba igen på onsdag och hittar inte mitt nya schema. LYCKAT VA??! Hur kan det bara försvinna liksom?? Vet att ni inte kan hjälpa, var bara tvungen att skrika av mig lite Vänt upp och ner på hela huset nu utan nån tur....
    gaahh hmm har du kollat i byrålådan i hallen? och i skötväskan? och i handskfacket i bilen *leker synsk*
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 11:38:59 följande:
    Ahh! har du redan fått din shampoodle! var det från oii? Jag beställde den 22 och har inte fått än. Men fick mail i lördags om att den var skickad så jag hoppas med jag får idag! Blev det nån shampoodle till Tofflan eller hur blev det?
    nää inte den från oii, den kommer säkert ta tid innan den kommer
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 11:41:34 följande:
    Har varkens skötväska eller byrå i hallen Kollat alla väskor och bilen är på lagning...
    haha ok då var jag inte så synsk då

men hmm förstår att det är jobbigt! har du kollat där ni har era räkningar?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11