Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

EnilemmE skrev 2008-11-18 14:18:01 följande:
    Varför kikar jag in här för.. Nu måste jag ju nästan köpa en Molo overall från Matador, tycker att Holden-overallen är skittuff!! Men hon har ju en.. Hur ska jag styrka det..
    Med att Holden kan man ha till fint eller att variation förnöjer eller att den är ursnygg helt enkelt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-18 14:21:23 följande:
    gaaa kan inte se overall erbjudandet
    Under veckans vara
  • Smultronhjärta
    EnilemmE skrev 2008-11-18 14:23:51 följande:
    Det är ju en jacka hon behöver egentligen, varför var inte den med på erbjudandet!?? Men va f-n, jag har inte handlat nåt på hur länge som helst och varit från jobbet i snart 2 veckor och då blir man sååååå uttråkad av att se massa fina erbjudanden men inte handla nåt..Ska man slå till eller inte?? Eller förresten, dum fråga!!
    Jaa dum fråga Slå till såklart! Men konstigt att inte rosa jackan var med i erbjudandet när den blå är det..
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-18 14:25:28 följande:
    ååå man tackargaaa nu är ju den gulliga blååå så billig *** nu finns det ju ingen andledning att inte köpa
    Nä precis-jag shoppade en blå jacka till Max
  • Smultronhjärta
    EnilemmE skrev 2008-11-18 14:30:02 följande:
    Det står i infon att de är ganska små i storlekarna!
    Vilken tur att jag såg ditt inlägg för nu kollade jag infon(gjorde inte det innan) så nu har jag ringt och ändrat storlek! TackKyss
  • Smultronhjärta
    EnilemmE skrev 2008-11-18 14:42:01 följande:
    Varsågod! Blir nog ingen overall för mig.. Jag måste hitta en jacka istället..Det är ju inte ens så kallt här så man behöver overall, iaf inte så ofta..
    Nä det är ju likadant hos dig som hos mig..förutom att det troligtvis blåser mer från havet här..Snacka om att byta ner sig när jag flyttade..ni får ju iaf lite snö någon gång på året
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-11-18 14:42:39 följande:
    Tog du 92 nu då? Och nu finns det väl inga kvar i 92 så jag slipper fundera på den mer
    Japp- han hade en 92 som han skulle skicka idag Hoppas bara att det inte går som sist när jag ringde och ändrade för då fick jag hem fel grejer
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-18 16:44:29 följande:
    ja jag måste ha en regnbågströja. Men visst skulle det komma regnbåge nästa säsongn också? ndrans om dom är lika finaNu måste jag börja fixa lite middag här..men jag återkommer förhoppningsvis senare ikväll.
    Vad jag har fattat det som så kommer regnbågen va lite annorlunda, den gröna randen ska bli mörkare eller nått sånt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11