Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

THEA och Grodan skrev 2008-11-22 21:56:14 följande:
    Hellooooooo Är det "trådenbebis" det skall shoppas till så är jag gärna med på pressent
    Jag är oxå gärna med- måste sponsra den som jag har köpt absolut mest Molo av med just Molo
    ängeln83 skrev 2008-11-22 21:58:18 följande:
    Surt. Dom hade inte kommit till a6 heller, men juliaonelly skulle kolla i husqvarna på måndag. Tänkte bara ifall någon mer skulle dit så jag har en backup
    Jag kan fixa till dig på måndag om du vill
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-22 22:15:45 följande:
    Snällt Jag inboxar dej ifall jag inte får tag på några innan det
    Gör så..bor ju som sagt näära Lindex så det är inga problem

NU ska jag gå och lägga mig..tentaplugg halva natten och tenta på det är slitsamt..MEN kom ihåg att jag vill va med på presenten till trådbebisen!
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-22 22:22:27 följande:
    Kul med en till mini Jag vägde 47 kg på inskrivningen i v.13 och hade gått upp till 52 kg dagen innan Liam föddes. Du då?
    Men jisses så lite..jag vägde in på 55kg och "ut" på 86
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-22 22:30:37 följande:
    Oh my god! Hur har du lyckats bli av m alla dom kilona!? Kan inte tänka mej dej sååå sotr Jag vägde in på 53 å ut på 69....
    Jag är inte av med alla riktigt ännu Och om jag ska skaffa lillebror snart så lär det ju gå åt fel håll Ja din uppgång är väl lite norm..min svärmor hintade om 15 kilo totalt lite snyggt när jag var halvägs och över 15 kilo- gla man blev då *inte*
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2008-11-22 22:38:19 följande:
    jag vägde in på 68 och ut på 92 och då låg det bara 2,5kg bebis i magen
    Jaa en till som mig..jag fattar inte hur det gick till eller jo min dåvarande grannes milkshakes kan ju ha bidragit aningens Jordgubbsshake från McDonalds

Du såg mitt gbinlägg va? Ska gå och lägga mig snart..måste dricka upp päroncognacen förstRäcka ut tungan
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-23 17:05:51 följande:
    God eftermiddag på er Funderar på att slänga ut lite mer på T men lite rädd att det går trööögt där nu, inga direkta toppnoteringar på auktionerna Hur är det här? Lungt eller shoppas det ngt?
    Jag tycker det går bra idag- har 198 bud och avslut ikväll
    Dock är jag osäker framöver..kommer ladda upp en power ikväll dock med lite högre utrop..
  • Smultronhjärta
    Jacao: Vilken snygg matchning med Småfolk och Pop Härligt med snö! Här är bara kallt som attan
  • Smultronhjärta
    Hilti skrev 2008-11-23 19:34:36 följande:
    Tackar
    Grattis till ditt köp-nu på T Den knep jag åt min gudson via mammans konto
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11