Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Incommunicado skrev 2008-11-03 12:07:42 följande:
    Hej tjejer, shoppas det något? Jag köpte nya Molo tigerbyxor igår på T, jag köpte också tillbaka en rutig byxa jag tidigare sålt.... *velig* den var fortfarande ny och jag ångrade mig.Jag har lagt in dagens bild i BT och lite nostalgibilder eftersom jag tömt mobilen (mannens) vilket vi inte gjort tidigare. Det fanns en del fina märkeskläder på de bilderna, mer kommer sen.Någon som börjat köpa julklappar än? Märkeskläder - är det något att köpa till de egna barnen i julklapp? Jag köper så mkt jämt att de tliksom inte är någon idé att slå ion dem, bättre slå in hårda paket han kan leka med. Men så är han ju bara ett år. Hur resonerar ni?
    som dig inga mjuka paket

fin fina bilder i bt!!
  • SmillaMilla
    Smileycat skrev 2008-11-04 01:52:45 följande:
    Bara jag vaken?? Usch, sitter o försöker välja ut liite godbitar som ska beställas av salgen, men hur ska man kunna välja?? Vet att jag inte kan köpa alltför mkt, och kan köpa mera sen runt jul, då reas det ändå ut mkt här i Sverige, visst inte samma priser men billigare än annars..Så hur ska man nu kunna välja vad som ska köpas NU??*suck* vill ju ha allt..
    God morgon

Ja jag hade också svårt att välja på min önskelista. lamm och kossor är ett måste

Bara jag som har problem med fl? Kommer inte in om jag inte går via typ annonser, alltså annan sida en startsidan här på fl.
  • SmillaMilla

oj massa fina bilder i bt!

Grod prinsarna: Fina bilder och kläder. Snacka om att man blev sugen på att åka till NY. Sa det till sambon och han blev väldigt förvånad och glad, får se kanske han bokar en resa

Quite t: ja jag har ju redan kommenterat dina bilder men de är så fina så jag kan lika väl berömma igen FINT. Och dumma dig som fick mig att gå in på cb i dag!

Micayla: Snugg chopping! Framflörallt de randiga molo!

0810161: Alltså wow vilken snygg småfolkströja!!!!! Sådan vill jag också ha

Humla1: Söta moa då! Fin suit också.

Rååååsa bubbland: Så söt hon är din lilla prinsessa!!! Fina kläder som vanligt!

Buttelina: Så söta dina barn är jämt! Vilken härlig kombo isabelle har! Så färgglad!

Seadwarf: Alltså hampus ser ju så härlig ut! Fin tröja också! Och emelie ser lika glad ut som vanligt. Är dina barn alltid så där glada och goa?

Svich: Fin tjej! Härlig kombo där också! De där gröna molo brallsen är ju så härliga i färgen.

Harly: Fin ot shopping! Håller verkligen med den är så fin den där schampoodel!

• SmillaMilla

Och plummy förstås: Superfin tjej! Så där mycket dregglade min anton också när han var liten. Svea däremot dregglar knappt något. Så olika det kan vara.

• SmillaMilla

Ja nu när jag ändå gick igenom hela bt så bidrog jag också lite med dagens kombo på svea. Nya småfolkströjan från mässan. Och så katvig shopping. Håll nu tummarna att sonen skall gilla den svart/vita.

• SmillaMilla

Åhhhh Anton älskade nya katvig tröjan (bild i bt). Han skulle genast testa den, en "tjuv"-tröja enligt honom Han är svår flörtad när det gäller kläder så nu vart det kul tycker mamma. Sveas tröja är också fin men jag tycker att den lägger sig så konstigt när hon sitter. Blir era sådana också?

• SmillaMilla
    trunken81 skrev 2008-11-04 18:18:02 följande:
    Ha det så roligt alla ni som ska på MOLO imorgon ...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte alls avundsjuk *bara grymt* :( ska bli kul o se allt fint i BT sen! Have fun folks!
    Åhh vilka skall åka redan i morgon?
  • SmillaMilla
    Plummy skrev 2008-11-04 18:29:22 följande:
    Vilka fina barn du har! Och alltid i fina kläder!!
    Åhhh tack Men visst ser sveas tröja knasig ut?
  • SmillaMilla
    Plummy skrev 2008-11-04 18:33:07 följande:
    Ja den korvade sig lite..eller ja, bullade upp sig. Men det ser kanske bättre ut när hon står?
    jo när hon står så är den super duper snygg. Så det kanske inte gör så mycket för sitter gör hon ju knappt aldrig
    lillronya skrev 2008-11-04 18:33:53 följande:
    Jag
    Nä men oj vad spännande! Lycka till i morgon och shoppa massor
  • SmillaMilla
    Plummy skrev 2008-11-04 18:46:18 följande:
    Jag älskar också dem. Har redan köpt en suit till bebisen i magen Hade lite tillgodo på Poppilopp att shoppa upp.
    VA skall du ha en till! När då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11