Vi som shoppar danska barnkläder del 11

fin fina bilder i bt!!
oj massa fina bilder i bt!
Grod prinsarna: Fina bilder och kläder. Snacka om att man blev sugen på att åka till NY. Sa det till sambon och han blev väldigt förvånad och glad, får se kanske han bokar en resa
Quite t: ja jag har ju redan kommenterat dina bilder men de är så fina så jag kan lika väl berömma igen FINT. Och dumma dig som fick mig att gå in på cb i dag!
Micayla: Snugg chopping! Framflörallt de randiga molo!
0810161: Alltså wow vilken snygg småfolkströja!!!!! Sådan vill jag också ha
Humla1: Söta moa då! Fin suit också.
Rååååsa bubbland: Så söt hon är din lilla prinsessa!!! Fina kläder som vanligt!
Buttelina: Så söta dina barn är jämt! Vilken härlig kombo isabelle har! Så färgglad!
Seadwarf: Alltså hampus ser ju så härlig ut! Fin tröja också! Och emelie ser lika glad ut som vanligt. Är dina barn alltid så där glada och goa?
Svich: Fin tjej! Härlig kombo där också! De där gröna molo brallsen är ju så härliga i färgen.
Harly: Fin ot shopping! Håller verkligen med den är så fin den där schampoodel!
Och plummy förstås: Superfin tjej! Så där mycket dregglade min anton också när han var liten. Svea däremot dregglar knappt något. Så olika det kan vara.
Ja nu när jag ändå gick igenom hela bt så bidrog jag också lite med dagens kombo på svea. Nya småfolkströjan från mässan. Och så katvig shopping. Håll nu tummarna att sonen skall gilla den svart/vita.
Åhhhh Anton älskade nya katvig tröjan (bild i bt). Han skulle genast testa den, en "tjuv"-tröja enligt honom Han är svår flörtad när det gäller kläder så nu vart det kul tycker mamma. Sveas tröja är också fin men jag tycker att den lägger sig så konstigt när hon sitter. Blir era sådana också?