Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 20:05:10 följande:
    Å vi får byta garderob då
    Jaa

Tror du behöver lite glögg minsann såhär på 1:a advent så att du får kärleken tillbaka
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 20:10:41 följande:
    Ha ha ha    lite värme i kroppen menar du  
    Ja precis Värme och kärlek hänger ju ihop
    agster skrev 2008-11-30 20:13:36 följande:
    Håller med, pepparkakan på Kameleont är så fin! Men känns lite surt att betala så mkt för en eller ett par gångers användning... Kikade på pepparskaksdress på Lindex också men de var ju hur tunna och sladdriga som helst... OT men någon som vet någon fin pepparkaksdress som inte kostar skjortan i stl 98 eller104??!
    Har inte sett någon tyvärr, Kameleonts är underbar men tokdyr så jag är glad att jag fick i Max i en velour86a från Kappahl *mycket gladare plånbok*
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-11-30 20:23:31 följande:
    kanske skulle kika där eller 86 är kanske största förresten?!?Babyshop var ju inget kul, Rock star baby 40%. Nästa är väl Småtting vid 21? Man är ju som ett barn på julafton varje kväll det är lucköppning - patetiskt
    Ja i velour är nog 86 största..
    Jag försökte mig på en början till rangordning tidsmässigt i kalendertråden. Det hade ju varit toppen om man la dem i ordning så är det bara att beta av efter klockan varje kväll
  • Smultronhjärta
    ÖNadja skrev 2008-11-30 20:36:46 följande:
    gud gud gud f*******t!!ja missa den!!satt och uppdaterade sidan konstant för att kunna hinna va med på budgivning. Den låg på 240? å ja hade lagt 278 som max, men hade ju kunnat buda mer men la ju inte de dum som ja va! och mitt i allt va de över och nån annan hann buda över mej!s*****tan så surt!
    Krigade vi om samma ? Då vill du inte veta vad mitt maxbud var
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 20:41:31 följande:
    Hade gärna tatt henne, men har inte råd, betalde just räkningarna... Helt sjuka 39725.- *december räknigar e skoj*
    Tack

OMG- är enda ordet jag kommer på! Sjukt mycket pengar juHemlis Jag som tyckte att vi hade mkt denna månaden på 10000...
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-30 20:45:26 följande:
    10000, lyx ju! De räcker inte ens till våra lån...
    Ja det kan jag tänka mig..vi har inga lån, har inte köpt boende ännu för att jag vägrar lägga alla mina pengar på mitt boende vilket vi hade fått göra då, de fasta kostnaderna har vi stenkoll på och begränsar i den mån de går som tex samåkning m.m. Är ju smålänning
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-30 20:52:38 följande:
    men bara 10 000, ni måste leva grymt snålt, eller ja, ekonomiskt
    Tja eller så har Max en snäll morfar som tycker det är synd att vi ska betala bensinen själva och en snäll mormor som vill ge honom lite kläder då och då
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-30 20:55:49 följande:
     Samma här. Sambons lön kommer och liksom visar upp sig och äts sedan upp av räkningar. Vi har kollat över en del saker hemma som bredband, tele, digitalbox mm och en del åtgärder ska fixas så några hundra blir det väl men inte flera tusenlappar. För mig känns hemtelefon som ngn slags säkerhet. OM ngt skulle hända. Vet att man ringer på mobiler men ändå...
    Så känner jag med angående hemtelefon- nu har vi bredbandtelefoni och det är helt värdelöst men BBB upplyste mig att om jag vill ha "vanlig" telefoni igen så måste jag köpa mig ett telefonnr igen för cirka 1500kr! Så nope- här får man ringa mobilt om man laddar hem något för då funkar inte hemtelefonen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11