Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Myggis skrev 2008-12-01 16:15:20 följande:
    Jaså? Är inte alla de nya tröjorna både bredare och längre?
    Verkar skilja mellan alla tycker jag nu efter att ha klämt på dem och jämfört-tycker inte att vinterkollektionens modell är mkt bättre än höstens iaf inte till min kille..likadant när jag jämförde höstens kollektion då skiljde det mellan print och print*suck*
    Det blir inte lättare av att jag är trogen gamla modellen- den låånga och smaaala Gissar att även du bunkrade på salgen? För visst var du där?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Myggis skrev 2008-12-01 16:23:08 följande:
    Jo, jag älskar också gamla modellen. Jag bunkrade också upp på salgen. Längtar redan till nästa! Men blir sugen på alla nya print nu juh... Har inte klämt på någon i verkligheten än, men det blir en beställning på några småfolkströjor innan jul i alla fall. Ska du köpa nån från vinterns kollektion eller det blir bojkott?
    Det ska få flytta hit en snögubbetröja- that´s it! Jag ska ha Molo
    Vilka är du sugen på?
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-01 16:18:45 följande:
    Super härligt Alltså jag vet inte riktigt...ganska mörkt tror jag o så några shyssta slingor på det.Ååå va härligt med ansiktsbehandling.
    Låter fint!
    Va mysigt att få piffa till sig inför jul..Själv hinner jag inte med någonting- skola, hem och Max är för mkt just nu..önskar mig mer timmar på dygnet av tomten
    Gubben arbetar övertid och helger mest hela tiden så när han väl är hemma får han sitta såhär och kolla på Laban- nääääära ju
    Pappa och Max
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-01 16:31:32 följande:
    Jupp!Ang prat om Småfolkströjor. Bör man ha 74/80 eller 86/92 då till en 14-månaders som är lite knubbig? Om man köper höstens senaste kollektion?
    Visst hade Ängeln en 86/92 hemma (och vände?) och den var ju stooor på Liam..Vinterkollektionen hade jag nog tagit 74/80 på faktiskt även om det låter litet
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-12-01 16:37:14 följande:
    åhhh lilla goa söta max
    Ja han är en softis som gillar å kramas Tänkte göra honom till en mjuk soulkille men Stoffe säger att han bara kommer bli homo då
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-12-01 19:17:22 följande:
    Jag tål ju inte rött men för den tröjan kanske jag kan offra mig en dag
    Haha tycker du ska offra dig
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-12-01 19:17:51 följande:
    wihii...tack för matador-tipset. Dom bilarna bara måste hit. Är en given alvinfavorit som bara älskar bilar. Har redan klickat hem en
    Jag med! Jag såg, klickade och betalade utan att fundera
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-01 19:19:31 följande:
    Ooops...råkade klicka hem en bil tröja från Matador jag också Verkar som om många beställde nu, hoppas inte alla tog samma storlek som jag
    Ja du och jag tog nog samma iaf
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-01 19:24:23 följande:
    Bra, nu blev det en sån! Åh, hoppas på mer nya Molosar. Då struntar jag helt i alla kalendrar
    Ja jag med Mycket roligare med nya grejer som man inte har klickat på 100 ggr redan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11