Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-12-01 21:05:57 följande:
    Ok så då måste jag skaffa fram min banks swift och iban nr då alltså? Och sen ger jag clearing numret och kontonumret eller bara kontonumret?
    Du omvandlar ditt kontonr till ibannr och swift kan man säga är som clear så du behöver inte ange kontonr som vanligt. Vad har du för bank?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-12-01 21:09:12 följande:
    Har ju jobbat på bank så jag borde veta tycker man... Minnet är bra - men kort. Har Sparbanken Finn, en fristående bank.
    Men är den som Swedbank i övrigt så borde deras swift oxå vara Swedsess och ibannr räknar man ut via internetbanken.
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2008-12-01 21:22:43 följande:
    JuliaochNelly : Kan du släppa in mig så att jag kan svara på ditt meddelande Godkväll alla några kul erbjudanden ännu???
    Slutet gott allting gott Bollade vidare till rätt person antar jag
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-12-01 21:45:45 följande:
    Nähäpp, om man skulle ta sig i kragen och Tradera lite... eller är det förlust att lägga ut nu? Nån som haft avslut de senaste dagarna?
    Smileycat skrev 2008-12-01 21:47:08 följande:
    har oxå en del som måste ut på T men orka.. sen vet jag ju inte om man får något för det alls, så nja.. men måste typ..
    Tror Tradera går bättre med avslut i mellandagarna- förra året gick det lysande då
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-12-01 21:51:34 följande:
    så det gick bra i mellandagarna förra året? intressant! Tänkte avvakta till i feb men får väl se hur jag gör då
    Gissar att många har fått pengar av tomten Sålde för otroliga priser, mkt nytt- å andra sidan så tokbudade jag oxå så det jämnade ut sig
  • Smultronhjärta

God kväll

Kikar in en snabbis..Shoppas det något?
    Jag kikade lite på Veras men frakten gör att jag backar och snällt väntar in en fraktvänligare shop

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-02 21:04:05 följande:
    Go kväll!Shoppar förhoppningsvis en tröja på Veras (med lite samfraktshjälp)
    Jaha svååårt att gissa på att det är bubbelgum- för den är väl lika given hos dig som hos mig
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-02 21:32:27 följande:
    tror du? Är så osäker på vilken nyans den har IRL.
    Den röda är såå fin och jag tror den skulle passa Noel superbra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11