Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 14:44:13 följande:
    Snygga tröjan!!!
    Ja både kossor och stars ju - tänk vad man hittar när man söker på Molo*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2008-11-30 15:41:36 följande:
    Är det någon som vet var Incommunicado har köpt de fiiiiiiiina hängselbyxorna i jeans från Ej Sikke Lej som hon lagt upp i bildtråden???
    Max har sådana med..jag kommer inte ihåg var jag köpte dem men har sett likadana på LLM och ett par liknande på Rackamaja
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-30 15:40:54 följande:
    Sitter och kollar på TV4 som handlar om såna som har låtsasbarn som riktiga barn. Dockor som de köper kläder till, byter på osv. lite scary!
    Kollade oxå på det- var föör scary för mig Bytte till Ensam hemma på tv3 istället- mycket bättre nivå för mig idag
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2008-11-30 16:04:51 följande:
    Jaaa, där föll poletten ner. Smallkids var det ju jag köpte dem av!
    Ja- var det inte Smallkids som hade dessa som dagens vara? För jag köpte dem för halva priset på ett sådant erbjudande vet jag..
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2008-11-30 16:13:27 följande:
    för länge sedan eller? för jag kan inte se att de har ESL längre i webshopen...?
    Vilken storlek är du ute efter? LLM har en 92a och Rackamaja har en liknande modell upp till 80
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-30 19:24:16 följande:
    haha du är för rolig, du har stenkoll på tradera. fin pirat tröja du vann igår den hade jag span på
    Vem är det som har stenkoll egentligen? Mest nöjd är jag nog med kossorna som jag trillade över av en slump tidigare idag
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2008-11-30 19:19:01 följande:
    Vet inte om ni sett det, men Wiell har startat idag med 50 % på Hugin&Mugin.
    Men det hoppas jag är ett 1 advent erbjudande och att de byter vid 00 eftersom första luckan inte går att öppna ännu
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-30 19:57:50 följande:
    Nä.. Inte tomtedräkt heller   Hm.. nä.. lite mer klassiskt tilltalar mig just nu..   Vet inte om det har att göra med att Bubblan gått ur baby på Molo å då blir det liksom en "U-sväng" i modet där
    Vi har kanske bytt du och jag..jag har blivit mologalen igen och trillat ur småfolkandet
    melizza skrev 2008-11-30 19:58:46 följande:
    Bubblan: såg du tomteklänningen på kameleont? visst var den fin till din lilla bubbla?
    Jag är helt kär i pepparkakan där men 400 svider alldeles för mkt när det kommer till en juldräkt..
    Buttelina skrev 2008-11-30 19:58:44 följande:
    hehe jaaa grattis till kossorna
    Tack- supernöjd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11