Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-12-01 19:46:55 följande:
    Godkväll i tråden!Idag var jag på besök på jobbet och de vill att jag kommer och börjar jobba 1/1... ett par dagar i veckan och sen heltid från 1 mars... Ska ge besked senast på fredag. Och jag som hade tänkt vara hemma tills 1 juli eller 1 augusti.... Vilket dilemma man har fått helt plötsligt..Ser att Matador fått in nya Molo men inte så mkt än så länge. Bara en tröja på JR vad jag kan se och inga heldräkter? Fick förresten veta att Funkybaby kommer att ta in jättemycket av Molo men inte förrän i januari... frågan är om man vill vänta eller om suget blir för stort nu...!  
    God kväll

Vad kul med Molosar hos Funkybaby- har alltid tyckt det varit konstigt att de inte har det..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-01 20:08:08 följande:
    Känner mej ganska nöjd efter senaste inköpet faktiskt, nu har jag 2 fiiiina tröjor att vänta på.
    Jag är oxå nöjd med biltröjanköpet Väntar hem mer saker än jag kommer ihåg så stackars stackars min postis
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-12-01 20:15:52 följande:
    vilken stl tog ni? hur mkt skiljer det mellan JR 92 och baby 92, någon som vet?
    Både jag och Ängeln tog 92 baby- jag tycker det skiljer mkt mellan JR och baby faktiskt..Max ser hellustig ut i JR Har några favvisar som ligger och väntar
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-12-01 20:36:12 följande:
    heeej Vem har shoppat vad nu då?
    Hello!

Jag har shoppat en styck Molo biltröja
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-01 20:38:26 följande:
    DuntofflaSe ovan Jag hade 90.
    Hade span på den ju
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-12-01 20:39:01 följande:
    haha kunde ana det
    Off course- känns lite som gamla Molo men ändå nytt ju
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-12-01 21:02:47 följande:
    Hihi!Har fått min första utländska köpare på T... Något speciellt man ska tänka på??
    swift och iban nr krävs om man gör överföringar mellan utländska konton
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11