Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2008-11-27 19:06:38 följande:
    Smultron - Aaa, det var det nog ja. Vilken söt liten Max i giraff tröja. Den skulle Alice gilla, hon älskar "raffer".
    Tack Jag är helt såld på gamla Småfolk- både print och modell! Sicken tur att jag har bunkrat rejält
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Det hjälps inte..kommer få flytta hit en lurv till, en turkosRäcka ut tungan
    Kommer bli dyrt detta- massa massa fint!

• Smultronhjärta

God kväll

Någon som redan har beställt nya Molosar från Danmark?
    Här har jag kastat upp stakar, stjärnor och slingor så nog är det myyysigt även om det regnar och ruskar ute...

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-28 19:45:08 följande:
    Go kväll!Jag tror att Bubblan och Liljan la ordrar igår men är inte säker.Mysigt med stakar vad säger du som har en relativt jämnårig son- body eller tröja? Funderar på lila/blå ränder från Molo. Body sitter så mycket snyggare men det är enklare med tröjor vid blöjbyten etc
    Jag säger då tröja..här har samtliga bodysar åkt ut och kvar finnes en liten slipsbody.
    Men en body sitter snyggare det är sant fast jag tror ändå att en tröja lever längre
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-28 19:53:26 följande:
    DuntofflaVäldigt skönt, kräktes imorse direkt efter han vaknat men annars har det varit lugnt. Jag mår väl sådär, grymt ont i magen o värk i kroppen.Lite synd o förstöra en sån fin tröja, jag tycker verkligen det är urfult med camo. Jag röstar på att det ska komma en med print på hela
    Jag instämmer! Coolt med dinosar allover juCool
  • Smultronhjärta

Sådär- fixat lite länkar till shopoholicslänken inför kalendrarna *gillar inte gospel*

• Smultronhjärta
    Plummy skrev 2008-11-28 20:46:53 följande:
    Ååh.. velar om jag ska beställa Molos vit/röda prickbody med lila kantband.. åh.. borde inte, men VILL
    Ja gör det- superfin ju
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2008-11-28 20:48:21 följande:
    Jamen visst är den? Med Lindex lila velour till kanske.. från ta 3 bet. för 2
    Ja Smillamilla har ju den kombon- jättefin! Va bra att du kunde hämta Molosarna i Skärså btw - lite sent men ändå
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2008-11-28 20:54:45 följande:
    Ja vi skulle till svärföräldrarna ändå, på farsdag.. så vi svängde förbi. och tydligen kände Peter Robban lite smått, så de snackade lite. Vad gullig hon verkade vara din kompis
    Jaa- hon är toppen Har stått vid min sida i alla lägen!
    Nu känner jag för att shoppa även om jag hade lådan full med paket idag Blev det ngn prickig body?
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2008-11-28 21:00:38 följande:
    Jag velar fortfarande.. känns som att jag handlar bara för att det är billigt.. hrmm. Så'n är jag! Behöver INGET egentligen, utom tråkiga saker som vantar o så
    Haha ja hade jag resonerat efter behovet i sonens garderob så hade jag inte handlat på väääldigt länge- jag handlar för att stilla mina shoppingbehov ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11