Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hilti skrev 2008-12-13 20:00:48 följande:
    Du värkar ha bra koll. Jag köpte Denim raw light till min son, men dom var så tajte runt magen att jag sålde dom igen. Finns det modeller som är större i midjemåttet tror du?Dom är som du skriver superfina, men känns inte bra när sonen skriker och inte kan andas...  
    Vi har ett par XL här med och de är större i midjan..annars har jag en kompis som klipper resåren i midjan så passar byxorna hennes kille..Traderatorsk som jag är så skulle jag inte klippa utan gå på XL modellen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2008-12-13 20:03:27 följande:
    Ja, de var verkligen superfina, kollade in dem live innan idag också. Hoppas nu bara att de har koll på lagersaldot så att de finns
    Jaa jättefina och lättmatchade Håller en tumme för dig!
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-12-13 20:06:50 följande:
    I mitt galleri finns det gott om NS.
    Japp det fanns det Guuud vilka fina fotografbilder jag sprang på
  • Smultronhjärta
    Jen80 skrev 2008-12-13 20:17:40 följande:
    God kväll!Är sååå glad ! Vann denna fina idag:www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=7952...Äntligen har hon både tunikan och klänningen nu ! Nu SKA det inte bli mer kläder innan jul!!!
    Åh vilken fin! Grattis

Det där med inga fler kläder innan jul sa jag redan i november...funkar dåligt
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2008-12-13 21:27:47 följande:
    Godkväll i tråden! Så fina barn i bildtråden som vanligt! Så farligt att gå in där och titta. Jag blir sugen på något nytt varje dag..Är själv hemma med barnen. Har spelat spel med de stora barnen nu. Godisburken hoppade i säng tidigt idag *Lyx* När jag nu satte mig här vid datorn och skulle ninja hem en molotröja så hade jag missat den med några minuter.. Jag får säga GRATTIS till någon annan här inne istället
    Ja visst är BT farlig
    Undrar vilken tröja det var
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2008-12-13 21:32:30 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-12-13 21:30:32 följande: Ler.. Undra det?? Väldans fin!! Grattis!
    Tack Jag har suktat länge efter den...*sorry ÄngelnGenerad*
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-12-13 21:45:50 följande:
    Fin! Den har jag aldrig sett faktiskt!  Och vilket bra pris!
    Ja helt ok
  • Smultronhjärta

Helt missat att det finns en nybliven 1 åring i tråden!!
    Många grattis till Jessie

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11