Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-12-17 11:40:06 följande:
    Hej hej igen.Nu sover Liam, har tillbringat den senaste timman åt att leta efter hans snuttis, den är verkligen borta, han drar ju runt på den hela dagarna men nu är den spårlöst försvunnen, jag fattar inte vart den är, den kan ju inte vara nån annanstans än på övervåningen, helt sjukt.
    Ja barn är härliga allt som oftast Max är fenomenal på att gömma undan grejer..babyvakten har legat ute i landet ett par veckor,en hemtelefon hittade jag i hans örngott..Just snutten brukar han stoppa i mammans gummistövlar
    Kanske har Liam gömt sin snutte i hallen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-17 12:10:35 följande:
    Näh, nu ger jag upp, den är verkligen borta.
    Då dyker den upp när du minst anar det
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-17 12:16:37 följande:
    Hur var det nu med Småfolks storlekar? Är den gröna med helikoptrar höstens kollektion?
    Japp- höstens och kort i modellen.
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-17 12:20:34 följande:
    Ville hon inte sova nu på fm? Noel vägrade sova på hela dagen igår. Kul med gnälliga barn...NOT!Kul med vägning och mätning. Jag skulle vilja mäta och väga N. Det var länge sen nu
    Jag tycker den var för kort i förhållande till bredden- helskum faktiskt.. Den och höstens elefanter hamnade snabbt på T
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-17 12:32:40 följande:
    Du har nog rätt, det får bli retur. Den lär ju krympa lite och Liam lär ju växa Men fyyy va tråkigt, varken 74/80 eller 86/92 passar till Liam nu, tyvärr är det väl bara inse att det inte blir mer Småfolk hem hit
    Jodå..Gamla Småfolk kan ju fortfarande flytta hem till dig Likaså 86/92 när Liam vuxit lite
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-17 12:35:59 följande:
    Mmm, fast dom är ju inte så lätta att få tag på ju. Fast då måste ha växa rejält, typ skaffa sej en riktig kagge
    Åk till salgen som kommer och bunkra
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-17 12:47:46 följande:
    Wiiiiiiieeeeeee, 1 st Småfolk tröja av gamla modellen beställt Har inte lagt märke till tröjan innan men nu när jag tittade mera så tycker jag nog att den är riktigt fin.
    Den är superfin Så snygg med turkosa byssor till!
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-17 12:55:15 följande:
    Fast Liam har inga turkosa bralls, hum...får ge mej ut på jakt efter det. Annars är den nog fin till ljusa NS jeans.
    Så klart- allt funkar ju till NS Jag har köpt turkosa velourisar av Fluffdesign men hoppas fortfarande att Lindex ska inse hur stort behov av turkosa velourisar vi mammor har
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-12-17 12:55:52 följande:
    Förresten... på Tradera... när är det man får en sån specificerad omdömesprocent med staplar? Jag har fortfarande inte fått nån?
    När 10 stycken har fyllt i dem..Jag gav dig 5 på allt
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-17 13:04:10 följande:
    Titta bara så fint o gosigt Saknas dock lite, 3 tröjor inslagna i julklappar, 3 i tvätten och 2 st på väg hem.
    Åh underbara Småfolk Jag vågar inte ta en sådan samlingsbild, får maken syn på den sen så skulle han bli skogstokig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11