Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2008-12-06 20:53:51 följande:
    Butte - Ja den gick verkligen inte av för hackor. Nakenshopping, ni kanske skapar en ny trend nu tjejer.
    Jaaa- bästa sättet- inget gnäll och massa härlig shopping ju
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-12-06 20:57:24 följande:
    Måste testa om jag kommer ihåg hur man la in en bild nu... så skratta inte om jag misslyckas.
    Gick ju super- fin tunika
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-06 21:01:58 följande:
    Är det det du svassar omkring i naken?
    Haha- nää kan ju inte gå i såna*tomgirl*
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-06 21:04:56 följande:
    Inte jag heller. Ser ut som en skadskjuten fågel som vinglar fram...
    Precis som jag då Bättre med in the nude then
  • Smultronhjärta

God förmiddag!
    Kikar in och skickar stora styrkekramar till Maugu

Massa fint i BT- som vanligt

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-07 11:11:44 följande:
    Smilla- såg ju nu att de randiga tightsen i bT vad Lindex och inte Katvig Smultronhjärta- Åh söta fína M i bubbelgummen! Det grönrandiga är så mycket finare IRL. Köpte också byxorna förra veckan och jag har alltid dissat dem innan. Har tyckt att de har en "kall" färg men ränderna är superfina i verkligheten så du kommer nog bli nöjd.Tror att det blir svårt att få tag på ngt ur senaste kollektionen på rea än tyvärr...
    Tack- underbara Bubbelgum
    Nova76 skrev 2008-12-07 11:15:21 följande:
    tänkte att jag kanske missat någon liten shop som har typ 10% alltid eller nåt sånt trevligt
    Japp Den är låååång i ärmarna
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-12-07 17:06:42 följande:
    Snabb fråga. Vad kostar det att skicka ett par NSjeans i stl 92??Hej i tråden, förresten!
    Tror du kan klara det på 22 faktiskt..packar man som en kratta blir det ju skrymmande med viktmässigt borde man komma undan med 22
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2008-12-07 20:18:15 följande:
    God kväll! Här verkar det ganska lugnt än så länge. Tänkte passa på att ställa en OT-fråga då ni verkar veta det mesta. Letar kaffemuggar i julklapp. Vill helst att de ska vara i något stilrent vitt och svart mönster. Tips på var?
    Då säger jag Rörstrands- Filippa K och Hanna serien är fina(även om Hanna inte är såå svartvit )
    Lagerhaus hade oxå fina muggar sist jag var där
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2008-12-07 20:55:22 följande:
    Tack! Filippa K tror jag inte går hem men kanske Hanna .. Lagerhaus har tyvärr inte öppnat här än (öppnar 09). Så trist att det inte finns alla bra butiker som finns i Stockholm. Kanske skulle ta med mig G på en tur.
    Ja Lagerhaus är prisvärda...annars finns ju klassikern Höganäs eller Green Gate även om sistnämnda är lite mer shabby och färgrikt. Åhlens brukar även de ha fina grejer till bra pris
  • Smultronhjärta
    Rååsa Smurfen skrev 2008-12-07 21:40:55 följande:
    bobux är bra finns ju flera liknaden har en annan modell som jag tycker är bättre och skönare men minns inte vad den heter
    Tiny Zone kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11