Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-12-17 14:42:50 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-12-17 14:41:04 följande: Åh najs. Då skulle jag köpa massa massa tröjor.
    Ja precis och troligtvis sitta med en sisådär 60 tröjor i garderoben
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-17 14:42:02 följande:
    Det är iofs sant. Här hemma hänger bara en Småfolkströja för tillfället. Vad kostade tröjorna där?Det blev Teletubbies mjukisdjur från Ebay (var "tvungen" att handla upp det jag hade på Paypal-kontot då det var struligt att föra över pengarna till min bank) och sen Tubbies DVD. Många speedade skumma figurer blir det
    Fina roliga paket! Jag köper bara roliga paket annars skulle inte Max fatta ngt..han öppnar mjuka paket så gott som varannan dag ju
    Teletubbies måste ha producerats under påverkade förhållanden Max har tack och lov tröttnat och gått över till animerat nu!
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-12-17 14:46:32 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-12-17 14:44:09 följande: Haha ja det skulle jag nog När är nästa småfolksalg?
    Till våren någon gång...skulle gissa i maj så det är bara att börja spara för Molos brukar komma snabbt därpå
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-12-17 14:49:46 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-12-17 14:48:43 följande: okej, ska nog göra som dunis att öppna salgkonto
    eller som jag..har ett salgkonto som är lite tomt nu efter kalenderarna men jag har ett iaf
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-12-17 16:12:19 följande:
    Gaah alltså flickor jag blir knäpp!! Åker till vårdcentralen, får en läkare som knappt kan svenska och som inte förstår vad jag säger. Hon tittar i öronen och säger dom är röda. Dom tar halsprov och hon som tar provet säger "oh fy vad du ser ut i halsen!" men provet visade inget. Sänkan var bra. Ingen annan hostmedecin än värdelösa mollipect. "ja han kan ju börja inhalera, men det är så jobbigt!". (ja det är jobbigt när han hostar 20 timmar/dygn oxå....). Hon kollade i öronen igen och konstaterade att ja, dom är ju röda och lite vätska bak trumhinnan. Men skriver inte ut medecin för man ska inte ge antibiotika för ofta. För ofta? Han är snart 2 och har aldrig fått det.... Så säger hon till oss att komma tillbaka om en vecka. På julafton då? sa jag surt. Å hela tiden snackade hon om hur pigg han var, vilket gjorde mig grymt irriterad för han är allt annat än pigg....Han har knappt rört sig från soffan sen i måndagskväll!
    Stackars liten Milo Hoppas han kryar på sig snabbt!
    Det är verkligen slumpen som avgör vilken typ av vård man får i detta landet- stå på dig! Mamma vet bäst
  • Smultronhjärta

För att va helt OT men sitter och ska beställa ett Visa med foto på och har sån beslutsångest
    Tror ni det blir tråkigt med ett svartvitt kort?
    Mitt hjärta

• Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-12-17 16:41:21 följande:
    det var jättefint...inte alls tråkigt med svartvitt
    Ja det blir nog bra..vill ha ett där ansiktet är mitt i fotot och sen kommer jag ju se det varje gång jag handlar kläder via nätetPenga mun
  • Smultronhjärta
    Mosen08 skrev 2008-12-17 16:47:05 följande:
    Näe svartvitt är inte alls tråkigt, superfint kort!! detta har jag på mitt visa
    Gud vad fint
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-18 21:05:11 följande:
    Jamen de var ju gigantiska! Särskilt Smultronhjärtas. 56 tröjor till ETT barn. Och då bara Småfolk
    Nämen så kan du ju inte säga...Jag har ju BUNKRAT Kom ihåg det
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-18 21:28:46 följande:
    Missbrukare brukar skylla ifrån sig (är som sagt bara avis...)
    Hihi..ja jag räknade Molosar och hamnade på endast 27st tröjor..det känns faktiskt jobbigare än Småfolkisar..Mitt hjärta klappar ju lite hårdare för Småfolk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11