Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-14 20:43:50 följande:
    Visst är de fina? Fick ju tag på de orangerandiga lite billigare i alla fall (25% på 1klass)
    Jaaa- underbara!! Alla procentsatser är bättre än ingen Då fick du sambon till att stanna i Jkpg med
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-12-14 21:14:35 följande:
    Ja precis. Nikki2006 kallar ju honom för latino, så lite bling är väl inte fel då?
    Perfekt ju! Köööööööp
  • Smultronhjärta
    Camellis skrev 2008-12-14 21:14:43 följande:
    Ja, och färgglada barn som är så fint! (de där molnkläderna är ju såååå fina!)Här kryllar det av Gangstar på barnen iom att tjejerna bor här. De har ju faktiskt ganska mycket färgglada kläder, även om det är grått och svart som dominerar. Me&I är ganska vanligt på dagis också. Så som sagt det BRUKAR kunna vara lite mera färg, så det såg nästan lite lustigt ut just den där dagen.
    Mycket Gangstar är det där ja
    Min kompis hade ingen aning om vad Molo var utan köpte Lundmyr i "affären nära Swedbank" kommer inte ihåg vad den heter nu.. Sen kom sonen och jag drog snabbt ner henne i träsketOskyldig Molos salg var hon på när sonen var 6 veckor- inte illa för en Skärsåbo
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-12-14 21:23:09 följande:
    haha jag har inte feber vadd då? fiiin lampa
    Du och Bubblan är ju min ursäkt när gubben gnäller på att jag handlar mest hela tiden "Jaja men du skulle bara veta hur mkt de i tråden köper"FlörtOskyldig

Lampan är supermysig och tålig! Krävs när man har en sådan galning som Max
  • Smultronhjärta
    Camellis skrev 2008-12-14 21:25:04 följande:
    Jaha, du har en kompis här? Kul! Nu blir jag ju nyfiken på vem det är, litet som Söderhamn är.
    Japp en av mina bästa kompisar träffade stora kärleken och följde med honom hem till Skärså! Toklångt bort men men...
    tinkerbell74 skrev 2008-12-14 21:27:54 följande:
    haha, den ursäkten passade jag på med idag och visade mannen bilderna på Buttes garderob!!! Tack Butte!
    Haha..jag gjorde likadant
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-12-14 21:37:20 följande:
    Hmmmm... har ni varit med om att nåt på T gått så högt att ni blivit oroliga att köparen inte ska bli nöjd?
    Hmm kan det va en velourklänning du börjar bli nervös över??
    Jag har varit nervös för det många ggr men kom ihåg att det är inte du som tvingar någon att buda
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-12-14 21:48:16 följande:
    Helt riktigt! Nej, jag sitter här och försöker påminna mig om det samtidigt som jag andas i fyrkant. Jag blev bara så chockad, hade inte väntat mig riktigt så mycket.
    Inte vara nervös! Tänk på vad du ska shoppa för pengarna istället Grattis- gissar att du fick ett helt ok avslut ikväll!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11