• Anonym (Less)

    Min kille är sjukt dålig i sängen...

    Ja som rubriken lyder så är min kille värdelös i sängen... Han kommer alltid alltid efter typ 2 minuter. Under hela sexet tänker jag bara på att "nej nu får han inte komma" så jag hinner lixom inte njuta själv. Han måste avbryta flera gånger precis när det e som skönast för mig. SUCK! Jag blir så himla frustrerad.. Dessutom så tillfredställer han inte mig efter han kommit trots att jag e aaaaaskåt fortfarande.

    Jag har försökt prata med honom men det funkar ju inte, känsligt ämne. SNart går jag ut och hittar ett riktigt knull på stan. Har inte fått det på 5 år herregud!!

    Jag blir tokig!!!!!!!!

  • Svar på tråden Min kille är sjukt dålig i sängen...
  • MeNoLike
    Anonym skrev 2008-10-29 09:43:03 följande:
    Jag skulle nog hellre vilja ha din situation än min; jag och min sambo har sex en ca 4 ggr per år.
    varför har ni inte sex oftare då?
  • Anonym (hmm)

    Anonym (hmm) skrev 2008-10-29 09:55:21 följande:


    spelar vel ingen roll hur länge killen håller, huvudsaken är vel ändå att han fåt till förspelet ? om han inte klarar det själv så får tjejen helt enkelt VISA hur hon vill ha och inte hålla på att sura och klaga över hur kass han är ? stå på er tjejer, killar är inte tankeläsare
  • synanceia

    Håller med!
    Stunderna av samlag är inte jättelånga här heller utan det är förspelet som tar tid. Innan båda är riktigt upphetsade. Och jag tror att även om man inte visar sitt missnöje helt öppet lver killens prestationer så an man nog ofta inte dölja det sökrskilt bra heller och då känner ju killen av den. Och då blir han ju ännu mer osäker och ovillig att ändra på situationen.

    Anonym (hmm) skrev 2008-10-29 09:56:50 följande:


    Anonym (hmm) skrev 2008-10-29 09:55:21 följande:
    spelar vel ingen roll hur länge killen håller, huvudsaken är vel ändå att han fåt till förspelet ? om han inte klarar det själv så får tjejen helt enkelt VISA hur hon vill ha och inte hålla på att sura och klaga över hur kass han är ? stå på er tjejer, killar är inte tankeläsare
  • Anonym (same shit)

    Har det lika jag oxå!! Han kommer jättefort och ger SÄLLAN mig nåt!! jag kan smeka honom, suga honom och så men inget tillbaka...Det SUGER!!
    Har funderat gå i strejk till han börjar ge mig nåt...Får se om han tycker det är så kul! Att ha pratat om det hjälper en dag sen är det tillbaka igen.....

  • Anonym (same shit)

    För spel vad är det....? inget min sambo vet iallafall....

  • Gung Ho

    Anonym (Less) skrev 2008-10-28 21:50:28 följande:


    anonym (ung): Absolut visst, jag håller helt med dig, det är attityden det är fel på hos honom inte att han kommer för snabbt för det kan han ju som sagt inte rå för!! Och visst skulle man kunna tolka det som att han är osäker du är inte alls fel ute bara det att min kille har haft sex med vääääldigt många tjejer innan han träffade mig men de flesta har varit one night stands och enligt mig så utvecklas man mest sexuellt i en relation så visst kan det vara så att han är osäker. Jag har ju försökt visa och leda honom till att tillfredställa mig men han visar så tydligt att han inte alls är sugen längre så då blir lixom hela grejen avtändande... Förstår du hur ag menar?Anonym (me too):Usch stackare, fy fan för sånna killar, så himla tråkigt allså!! Man lever bara en gång, klart man vill ha nån som kan ge en plesure! kul det skulle va om din kille och min kille va tillsammans, hetaste sexlivet i stan.. tsss.
    Om han kommer 'för fort' har nog dessa one night stands dessutom varit lika med noll när det gäller att lära sig om sex.

    Jag tappar själv lusten ganska omgående efter jag kommit, men har man sprungit i förväg får man ju vackert hjälpa sin parter att hinna ikapp. I 98% av fallen ser jag till att hon kommer före. Om jag märker att jag är närmare än henne så får man skifta till en ställning som man kan hålla på längre i (tex missionären), eller hjälpa till på annat sätt. Man kan faktiskt gå ner och slicka fast man redan börjat ha samlag (man dör inte...)

    Samtidigt så kan det vara så extremt känsligt att han inte ens kan fundera inför sig själv om problemet, speciellt om han haft det länge med många tjejer (som det låter som). Det blir liksom 'cementerat' i huvudet beteendet i sängen. 'Sex är inte viktigt' är troligen en försvarsmekanism mot att han känner att han inte presterar.
  • Gung Ho

    Anonym (same shit) skrev 2008-10-29 10:19:45 följande:


    Har det lika jag oxå!! Han kommer jättefort och ger SÄLLAN mig nåt!! jag kan smeka honom, suga honom och så men inget tillbaka...Det SUGER!!Har funderat gå i strejk till han börjar ge mig nåt...Får se om han tycker det är så kul! Att ha pratat om det hjälper en dag sen är det tillbaka igen.....
    Gör det, så kanske han förstår iaf...
  • Anonym

    Han kan kanske bli bättre, men han lär inte välja att bli det (eftersom han verkar vara en egoistisk tölp), och förbättringen lär inte heller kunna bli så fantastisk.

    Är han verkligen värd att slösa bort sitt liv på? Vill du ha det såhär resten av dina bästa år? Tänk vad mycket schysst sex du skulle kunna ha under den tiden. Livet är för kort för kompromisser. Skaffa en riktig karl istället.

  • Anonym (Less)

    Synanceia:
    Jag har varit extremt förstående och inte alls anklagande eller irriterad på honom över att hon kommer för fort väääldigt länge (flera år), sen har jag försökt ta upp det på ett försiktigt och shysst sätt men utan resultat, sen har jag blivit irriterad över detta och slutligen mer och mer irriterat och nu riktigt arg! Självklart förstår jag att det är svårt att rå för detta för honom och att om jag bara är sur blir det en ond cirkel men nu har jag fått nog. Människan är 30 år och har varit sexuellt aktiv i nästan 15 år. Han är inte intresserad av att lära sig "hålla längre" verkar det som. Han är inte heller intresserad av att jag ska ha det skönt. Det är det som stör mig och gör mig sjukt förbannad. Visst kan jag stå ut med att han inte är världens bästa på att kn-lla om han då tillfredställer mig på annat sätt men det gör ju fanskapet inte och DÄRFÖR känner jag att jag snart fixar det på annat håll!

    Add3:
    Du har ju förstått hela grejen i och med att du tillfredställer din tjej även fast du kommit och kanske inte har samma lust som innan + att du oftast låter henne komma först. Alltså är det viktigt för dig att din tjej får njuta också. Det är så det ska vara. Du har helt rätt i att min karl inte ens kan fundera inför sig själv om problemet kring detta, han fungerar så när det gäller det mesta. usch va jag låter bitter nu men det är precis så det är. Han skiter i det verkar det som, eller orkar inte ta tag i det eller vill inte erkänna för sig själv.. Tråkigt är det i allafall.. Och fruktansvärt osexigt och omanligt.

    Anonym ( inlägg 49)


    Det är så jag tänker också, han kanske kan bli bättre, men lär inte välja att bli det.. Och som du säger, det är mycket bra sex man går miste om genom att vänta på förbätting.. Samtidigt är ju inte sex allt även om det är en otroligt viktig del i ett förhållande. Men såhär tänker jag inte ha det i allafall. Som jag skrev ovan, snart fixar jag det på annat håll..

  • Anonym

    har varit tillsammans med en kille som kom rätt fort, men han såg alltid till att fixa en orgasm åt mig ändå med t.ex. fingrar efteråt vilket gjorde att vi båda två var lika nöjda trots att det var snabbt över. hade jag inte fått det hade jag nog varit minst lika frustrerad som du är nu, helt naturligt.

    tycker faktiskt att ni får diskutera detta, det är ett givande och ett tagande och båda måste ta ett ansvar så ni båda kan vara nöjda med ert sexliv. nu skumläste jag lite å det verkar som du försökt prata om det utan gensvar... hmmm... svår sits.

  • Anonym (Kim)

    Jag tror att han har dåligt självförtroende när det kommer till sex-biten. När du tar fram en dildo ser han det säkert som ett substitut för sin snopp och då är det så klart att han slaknar. Skulle han se dildon som en tillgång så skulle det vara tvärt om. Jag tror också att han har en viss syn på kvinnor och sex. Han verkar tro att det är viktigare för mannen att få orgasm och styra samlaget. Har ni pratat om detta hur ni ser på detta med sex?

    Vist är det till viss del upp till en själv att fixa det skönt i sänghalmen men är man två så är man och där är det samspel och lyhördhet som gäller.

    Tror du att du kan fråga honom hur han TROR att du skulle vilja ha det när ni har sex? Då får du ju reda på hans tankar kring det hela. OCh sen kan du berätta hur du skull evilja ha det och tänk då på att inte klanka ner på honom. Säg att du skulle vlija bli slickad tills du kom tex. Du kanske skall höja dig över ribban att "inte gilla kondom". Jag menar, kan du ha en plastdildo i muttan kan du nog ha en riktig m kondom på. Bedövningssalva ska väl funka också. Och sen så kan killen kanske tänka på ngt avtändande när han håller på att komma. Såg att den där lilla porr-gubben som är tjock och ser slafsig ut gjorde så (dokumentär på 2.an). Han tänkte på äckliga djur och gamla tamter osv för att inte komma när han var med och spelade in porrfilmer...

  • Lilja84

    Det finns ju möjligheter att förlänga sexet och att du bestämmer hur sexet ska vara .
    Tex genom att göra avbrott i samlaget , dvs när han börjar nära sig , så stoppar du/ni samlaget en liten stund (det finns många sorters sex varav jag preciserar mig ) .
    Annat sätt där kvinnan har större möjlighet för orgasm är när hon rider honom än vid tex missonären (givetvis gäller det ju inte alla kvinnor men det är vanligt i alla fall ).

    Men det absolut viktigast av allt snacka med honom , han kan inte rå för att han kommer fort , men han kan inte heller rå för att han inte vet om du har det skönt eller ej om du inte säger nått .

  • Kalaplitt

    Det handlar om att ge och ta.
    Om det alltid var så skulle han inte få stoppa in den
    Se till att få in lite leksaker och tunga.
    Man kan ju nypa av för killen just innan det ska gå för honom, då fördröjs utlösningen.
    Googla så hittar du nog dessa punkter och nyp av ordentligt, kan vara värt att testa...

  • sakoline

    Du får TA din orgasm. Be honom slicka dig istället för ha sex. Ställ lite kräv, men ta din orgasm - det är ditt ansvar att du kommer, inte hans. Även om jag förstår att du känner dig missunnad.

  • Anonym (Kim)

    ....fast det är ju inte heller så kul att försöka komma när man tjatat och ställt en massa krav om att bli slickad tex... Hur mycket känsla kommer det från honom då?

  • Anonym (Less)

    anonym (kim)
    Exakt, det blir ju lite avtändande när det blir för mycket tjat.. ska också tillägga att vi inte använder nån dildo utan en vibrator och den kan han väl knappast se som något hot..? Jag håller med dig också om att han kanske har en annorlunda syn på sex samt ett dåligt självförtroende när det kommer till sex och visst kan det vara ett bra sätt att starta en diskussion med hur han TROR att jag vill bli tillfredställd. Bra idé. Bedövningssalva och tänka på skabbiga saker är inte så dumt heller. Tror tyvärr inte att han skulle gå med på nån bedövningssalva men det är ju värt ett försök:)

Svar på tråden Min kille är sjukt dålig i sängen...