• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Maria84

Betty2 skrev 2009-01-20 22:46:17 följande:

Jag ringde kundtjänst för att fråga igen varför jag aldrig får sms (kolla så att det inte låg i fel format eller liknande). Då visade det sig att de hade lagt in fel telefonnummer! (686 i stället för 868 på slutet) Det står rätt på deras hemsida, och alla sms-aviseringar när jag beställer från webshoppen funkar, men tydligen är det 2 olika system... Dvs numret som används när de sms:ar ut erbjudanden ligger på något annat ställe i deras datasystem och där var det fel. Fast jag har ändå inte fått något sms i dag (hon ändrade så klart till rätt nummer när jag ringde) så jag känner mig fortfarande tveksam till om det verkligen kommer funka nu... Detta var 3:e gången jag kontaktade dem om just detta problem. Får se om det går att handla billigt utan sms i morgon. *Suck*
    De sa likadant till mig när jag ringde kundtjänsten, att det inte vara samma system, men nu har de uppdaterat hos sig så nu ska jag väl få sms hädanefter.
  • Cissi med en i himmlen en i mage

Hej alla!

Fick rabattkod på Hm ibrevlådan idag, 10%, brukar det vara 20%? Iså fall är det någon som har den koden?

Cissi

• Lilaa

lugnåsbo skrev 2009-01-21 12:09:03 följande:

det brukar funka så många gånger som samvetet tillåter.. (fast jag brukar inte använda jättemånga gånger i samma butik, är lite pinsamt..)
    kan de inte upptäcka att man använt kupongen flera gånger?
  • puh fantast

Har ni fått den på mailen?
    Jag får aldrig nå´t från lindex via mail och har inte ens fått den i postlådan denna gång?

• Smultronhjärta
    puh fantast skrev 2009-01-21 13:23:31 följande:
    Har ni fått den på mailen?Jag får aldrig nå´t från lindex via mail och har inte ens fått den i postlådan denna gång?
    Japp- fick den på mailen idag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    puh fantast skrev 2009-01-21 13:32:45 följande:
    Har du fått i postlådan oxå?Hur gör man för att få via mail, måste man ha betalkort?
    Har inte fått ngn med posten(även om jag brukar få det) Jag har inte betalkort men jag har däremot anmält min mailadress på mina sidor på Lindex.se
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • puh fantast

Jag har oxå anmält min mailadress på Lindex.se men får ändå alldrig nå´t
    Tur det finns snälla och generösa människor på familjeliv

• Singoalla74

Man skulle ha fått koden på sms innan lunchen igår jag fick det aldrig.. surt.

• solstrålen80

nu har jag lagt in länken på 50 kr lindex i listan

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!