• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Jenna82

Har heller inte fått nå sms mess om nån rea. O man måste väl inte vara credit kund för att få del av erbjdandet? O är det nå som vet om de gör såhär överallt? För på vårt lindex har det vart för alla förr. 

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lejån
    Betty2 skrev 2009-01-20 22:46:17 följande:
    Jag ringde kundtjänst för att fråga igen varför jag aldrig får sms (kolla så att det inte låg i fel format eller liknande). Då visade det sig att de hade lagt in fel telefonnummer! (686 i stället för 868 på slutet) Det står rätt på deras hemsida, och alla sms-aviseringar när jag beställer från webshoppen funkar, men tydligen är det 2 olika system... Dvs numret som används när de sms:ar ut erbjudanden ligger på något annat ställe i deras datasystem och där var det fel. Fast jag har ändå inte fått något sms i dag (hon ändrade så klart till rätt nummer när jag ringde) så jag känner mig fortfarande tveksam till om det verkligen kommer funka nu... Detta var 3:e gången jag kontaktade dem om just detta problem. Får se om det går att handla billigt utan sms i morgon. *Suck*
    Säg bara i kassan att du haft detta problem och att du pratat med dem. Så gjorde jag och det var inga problem alls!
    längtar efter sommar & sol
  • Leos och Vincents mamma

Hittade hit jag med nu..jag får heller aldrig några sms trots att jag är medlem sen typ 1 år tillbaka.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Perlan08

Jag har pratat med Lindex kundtjänst och de säger att det ska räcka med medlemskortet för att få rabatten.

• lugnåsbo
    Sommarpresent skrev 2009-01-21 11:53:53 följande:
    Går det att använda 50 kr checken fler gånger än en gång?
    det brukar funka så många gånger som samvetet tillåter.. (fast jag brukar inte använda jättemånga gånger i samma butik, är lite pinsamt..)
    jaja nu har jag bytt....
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!