• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • maltazar

Yes :)
    Hade även sökt helt på distans, på internet.. men blev reserv 27 eller nå sånt på den.

Pumpkin skrev 2008-12-08 19:44:29 följande:
    maltazar skrev 2008-12-08 19:13:33 följande:
    Är det distans på Umeå Universitet?
  • Trollmamma
    Ugglans mor skrev 2008-12-08 19:56:12 följande:
    Grattis, vad roligt. Jag antar att det är sjuksköterska du kommit in på. Tyvärr måste jag nog meddela att just nu ser det dock lite mörkt ut på den arbetsmarknaden. Finns inga jobb alls. Men du har ju 3 år kvar innan du är klar
    Tack! Jo det är sjuksköterska jag kommit in på...
    Trist att det är dåligt om jobb just nu, men det är jag van då jag annars är barnskötare och där är det inte alls lätt att få jobb... :p Men nu vet jag då vad jag har att göra i 3 år framåt
  • Pumpkin

maltazar skrev 2008-12-08 20:16:24 följande:

Yes :) Hade även sökt helt på distans, på internet.. men blev reserv 27 eller nå sånt på den.
    Jag läste den internetbaserade på Umu förra hösten. Bra kurs tycker jag
  • Pumpkin

Grattis Trollmamma

Själv kom jag in på 2 av 3 sökta kurser, på den tredje är jag reserv 22. Men jag är nöjd

• Trollmamma
    Pumpkin skrev 2008-12-08 20:24:48 följande:
    Grattis Trollmamma Själv kom jag in på 2 av 3 sökta kurser, på den tredje är jag reserv 22. Men jag är nöjd
    Så kul! Grattis till dig också då
  • maltazar

Okej :)

Funderar på jurist till hösten, så tänkte börja med den där nu och se hur det går och så... :)

Pumpkin skrev 2008-12-08 20:24:08 följande:
    maltazar skrev 2008-12-08 20:16:24 följande:
    Jag läste den internetbaserade på Umu förra hösten. Bra kurs tycker jag
  • Felicia6

Jag beundrar er som läser på högskola och är tokavis!
    Ni gör ett bra jobb, speciellt ni som jobbar som tok och har "problem" privat samtidigt och en stor familj osv osv..

Jag får för mig att det är toksvårt och att jag aldrig skulle klara av det, fast jag skulle vilja

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Pumpkin

Felicia6 skrev 2008-12-08 20:35:46 följande:

Jag beundrar er som läser på högskola och är tokavis! Ni gör ett bra jobb, speciellt ni som jobbar som tok och har "problem" privat samtidigt och en stor familj osv osv.. Jag får för mig att det är toksvårt och att jag aldrig skulle klara av det, fast jag skulle vilja
    Men börja med en kurs på distans på halvtid då och känn efter? Går det inte så går det inte, och då är det inte värre än att du hoppar av
  • Felicia6
    Pumpkin skrev 2008-12-08 20:39:05 följande:
    Felicia6 skrev 2008-12-08 20:35:46 följande: Men börja med en kurs på distans på halvtid då och känn efter? Går det inte så går det inte, och då är det inte värre än att du hoppar av
    just nu skulle jag inte klara av nåt då jag är sjukskriven men det känns om att det finns tusen kurser.. hur hittar man alla och hur vet man vilka man vill gå och vad det är för kurser osv osv osv osv.. Du ser.. jag stressar upp mig bara där
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Pumpkin

Trollmamma: Tack!

maltazar: Ah, ja jurist har jag också funderat på förut. Är så jäkla svårt att komma in här i Sthlm bara och verkligen stenhårt jobb i 4,5 år...

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --