• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Krisselina
    hejpa skrev 2008-11-24 10:55:55 följande:
    fan vad skönt att johan faktiskt hängde löst på riktigt.innan misstänkte jag att han fick hänga löst och sen gå och sätta sig först bara för att röra om lite. men folk kanske faktiskt har fattat att han är sämst ;)
    förhoppningsvis är alla fjortis-jag-älskar-johan-fans en minoritet av alla som röstar så att han åker ut nästa gång.
    Lita alltid på din intuition
  • BlackBiatch

Jag diggade min snart 5 åriga sons kommentar om Johan:Han ser ju ut som en flicka!
    *haha* Mitt i prick!

• jennifer116
    BlackBiatch skrev 2008-11-24 12:54:19 följande:
    Jag diggade min snart 5 åriga sons kommentar om Johan:Han ser ju ut som en flicka! *haha* Mitt i prick!
    Han gör ju faktiskt det *hihi*
    Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • hejpa
    BlackBiatch skrev 2008-11-24 12:54:19 följande:
    Jag diggade min snart 5 åriga sons kommentar om Johan:Han ser ju ut som en flicka!*haha* Mitt i prick!
    he sure does! jag trodde det var en tjej första gången jag såg och hörde honom :P
  • ming

Men har Johan alltså kommit i målbrottet eller inte? När han pratar så låter det ju som vanligt, men när han sjunger så skär sig rösten på de höga tonerna.
    På första audition skar sig inte hans röst på de höga tonerna (och där var han såååå bra, btw).

• hejpa
    ming skrev 2008-11-24 15:39:01 följande:
    Men har Johan alltså kommit i målbrottet eller inte? När han pratar så låter det ju som vanligt, men när han sjunger så skär sig rösten på de höga tonerna.På första audition skar sig inte hans röst på de höga tonerna (och där var han såååå bra, btw).
    " target="_blank">

kanske beror på att han sjöng en låt som han säkert hade tränat som fan på.
  • Jagvetmest
    hejpa skrev 2008-11-24 13:47:26 följande:
    he sure does! jag trodde det var en tjej första gången jag såg och hörde honom :P
    Vad bra att ni lär era barn att mobba folk som inte ser ut som andra. Skulle ni tycka det var bra om lilla sonen/dottern skulle säga att en mörkhyad ser ut som en alien också??

Fy för alla sura tanter i den här tråden det säger jag bara. Johan är bäst som artist och har mest potential. Synd att ni inte kan se det. Sen blir jag så arg på alla som ser ned på 14-åriga tjejers åsikter. Förstår ni inte att ni själva förtrycker tjejer genom att förlöjliga dem?? Är inte deras åsikter viktiga? Varför får inte de tycka som de vill?? Nä, för att dom är tjejer och då räknas de inte. Känner ni igen er från när ni själva var 14 och de vuxna och manliga åsikterna var de enda "rätta"??
    Tänk efter en gång innan ni sitter och hånar!
  • hejpa
    Jagvetmest skrev 2008-11-24 20:15:41 följande:
    Vad bra att ni lär era barn att mobba folk som inte ser ut som andra. Skulle ni tycka det var bra om lilla sonen/dottern skulle säga att en mörkhyad ser ut som en alien också?? Fy för alla sura tanter i den här tråden det säger jag bara. Johan är bäst som artist och har mest potential. Synd att ni inte kan se det. Sen blir jag så arg på alla som ser ned på 14-åriga tjejers åsikter. Förstår ni inte att ni själva förtrycker tjejer genom att förlöjliga dem?? Är inte deras åsikter viktiga? Varför får inte de tycka som de vill?? Nä, för att dom är tjejer och då räknas de inte. Känner ni igen er från när ni själva var 14 och de vuxna och manliga åsikterna var de enda "rätta"??Tänk efter en gång innan ni sitter och hånar!
    jag sa bara att han såg ut som en tjej, det får man väl tycka?
    vadå lär mina barn att mobba andra? du vet ju ingenting om mig och mina barn :)

jag tycker att johan är sämst, och det står jag för.
    alla får väl ha en egen åsikt. likaså fjortonåriga tjejer.
    så tänk efter innan du börjar hacka på oss som också vill säga vad vi tycker.
  • Jagvetmest

Ja men hallå... Inte bara du utan andra i denna tråd med. Han ser ut som en flicka Hihi!.. Som om det vore det sämsta man kan se ut som? Man hör ju på tonen att ni faller in i åsikten att Johan ser ut som en flicka, en fjolla, en bög och allt vad han nu har kallats för. Av VUXNA människor. Skulle min dotter kommentera någons utseende på det sättet så skulle jag tala om för henne att alla har rätt att se ut som de vill och att alla är lika mycket värda ändå. Inte skratta med dem.

• Jagvetmest

Dessutom så kommenterar alla huruvida man älskar eller hatar Johan Palm i alla trådar. Koncentrera er på dem ni gillar och låt andra vara av en annan åsikt. Inte fan sitter jag och skriver om hur dålig jag tycker att RobinB är (förutom nu då ) Att alla tycker NÅGOT om Johan innebär ju bara att han väcker en massa känslor hos folk och inte passerar som en i mängden som resten av idolerna gör. En stjärna helt enkelt. När jag tittar på auditions med honom så tycker jag att han är grymt bra, och jag är väldigt musikintresserad. The Verves låt Drugs dont work gör han ju 10 gånger bättre än orginalet! Visst skär det sig nån gång ibland men inte oftare än hos någon annan och han är ju faktiskt trots allt i målbrottet. (Som alla också fnissar så moget åt).

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)