• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Mattisdotter

Lite fjortis varning på mitt senaste inlägg, men här är det väl helt ok...

• Mattisdotter

Lite till: Är det ett minus att se ut som en tjej?? Mina tonårsidoler i gruppen NOICE såg alla lite androgyna ut!! särskillt sångaren Hasse Carlsson, mmm jättesnygg!!

• hejpa
    Mattisdotter skrev 2008-11-26 21:01:44 följande:
    Lite till: Är det ett minus att se ut som en tjej?? Mina tonårsidoler i gruppen NOICE såg alla lite androgyna ut!! särskillt sångaren Hasse Carlsson, mmm jättesnygg!!
    nejdå, smaken är väl som baken!
    jag var superkär i brian molko (placebo) när jag var yngre, och han såg verkligen androgyn ut. sen gillade jag brian slade i filmen velvet goldmine också. m´m´m
    åh vad nostalgisk jag blev nu!
  • Mochride
    ming skrev 2008-11-26 20:10:53 följande:
    Men hallå, skulle det inte vara gospel??? Inte pop eller r'n'b.
    Vat det inte likadant förra året? Pop, rn'b och till med rocklåtar som de skulle sjunga som gospel låtar?
  • jennifer116

Är väl inget minus med att se ut som en tjej. Men gör man det, så kommer nog kommentarerna automatiskt
    Är man med i en sådan tävling, vara så utelämnad åt svenska folket så måste man ju räkna med att ALLA har åsikter

Jag antar att Johan HATAR man eller ÄLSKAR. Finns inget mellanting med han...

• hejpa
    jennifer116 skrev 2008-11-27 13:40:24 följande:
    Är väl inget minus med att se ut som en tjej. Men gör man det, så kommer nog kommentarerna automatiskt Är man med i en sådan tävling, vara så utelämnad åt svenska folket så måste man ju räkna med att ALLA har åsikter Jag antar att Johan HATAR man eller ÄLSKAR. Finns inget mellanting med han...
    håller med :)
  • Zozzo87
    jennifer116 skrev 2008-11-27 13:40:24 följande:
    Är väl inget minus med att se ut som en tjej. Men gör man det, så kommer nog kommentarerna automatiskt Är man med i en sådan tävling, vara så utelämnad åt svenska folket så måste man ju räkna med att ALLA har åsikter Jag antar att Johan HATAR man eller ÄLSKAR. Finns inget mellanting med han...
    Joo som med amanda ifjol...Antingen eller...

Ibland gillar jag johan,,ibland inte...Men Kevin är bäst No protest*hehe*
  • Höstregn

Var inte Johans bror ganska snygg? :P

• Mrs K

Åh, jag missar programmet i morgon. Vi ska åka till min bror och hälsa på så vi sitter i bilen då. Hoppas Johan eller Robin åker ut...

• Kaxmaja
    Mrs K skrev 2008-11-27 14:23:08 följande:
    Åh, jag missar programmet i morgon. Vi ska åka till min bror och hälsa på så vi sitter i bilen då. Hoppas Johan eller Robin åker ut...
    Typiskt. Jag ska kolla åt dig
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)