• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • xxmeyaxx

Nu har man hört introt på vinnarlåten.

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • elegi
    SilverEmma skrev 2008-11-28 23:03:24 följande:
    En fråga...fick Robin sjunga en låt extra ikväll? Pysslade med lite annat under tiden som jag småtittade & jag uppfattade som att han sjöng tre låtar!?? Eller är jag bara lite trött...?
    Du är nog bara lite trött för jag hörde bara 2 eller oxå är det ajg som är trött
  • elegi
    xxmeyaxx skrev 2008-11-28 23:04:27 följande:
    Dom intervjuade tjejen som blev upplockad på scen (för er som inte har tv400) hon var verkligen jätteglad, tackade peter för att hn plockat upp henne. hennes bästa dag i livet. hon skulle titta på reprisen. Johan sa att det är obehagligt med fansen. För de sliter i honom som om han vore allmän egendom.
    Hon skulle se reprisen om och om igen för att fatta att det var sant
  • bossemoren

Juryns val nästa vecka..spännande !

When life gives you lemons, make lemonade!
  • xxmeyaxx
    Juryns val är det temat som gäller nästa vecka!
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Miola

Var inte den hysteriska tjejen som blev upplockad på scen samma tjej som överföll honom utanför hotellet i början? De var iaf fruktansvärt lika varandra

• SilverEmma
    elegi skrev 2008-11-28 23:05:22 följande:
    Du är nog bara lite trött för jag hörde bara 2 eller oxå är det ajg som är trött
    Då var det nog jag... Huvudsaken var att Johan åkte...det var det enda som betydde något ikväll!
  • Millami
    Miola skrev 2008-11-28 23:08:49 följande:
    Var inte den hysteriska tjejen som blev upplockad på scen samma tjej som överföll honom utanför hotellet i början? De var iaf fruktansvärt lika varandra
    d sa sambon också....

åååhhh spännande med juryns val nästa vecka....

nää ja sku ju gå sova..*stänger dator*

*vinkar gonatt för ikväll*
    Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • xxmeyaxx

miolina, ingen aning.

• grabbarna

visserligen ville jag gärna att johan skulle åka idag men jag tycker faktiskt att han gjorde andra låten riktigt bra ikväll..han kommer säkert gå långt med sin egen stil..

men oj vad jag fnissade åt den hysteriska tjejen, hon mindes ju knappt vad hon hette verkade det som

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)