• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • xxmeyaxx
    Kaxmaja skrev 2008-11-29 11:39:18 följande:
    Ha ha ha tänk när hon e 25 ha ha ha Oj oj då e inte de där så himla kul att ha bakom sig
    Verkligen inte. Kul att bli känd som "det hysteriska Johan Palm-fanet".
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • SaraGreen
    xxmeyaxx skrev 2008-11-29 11:32:02 följande:
    "Han betyder mer för mig än min familj". Fanet Anna-Lisa. 13 år (hon som blev upplockad) uttrycker sig om Johan. www.aftonbladet.se/webbtv/noje/idol/article38...
    men gud....Patetiskt! vad ser alla fjortisar i johan palm??? Tycker nästan synd om honom!
  • ellam71

Jag tycker Alice skulle åkt i går. Hon har inte avancerat på flera veckor. Hon kan inte mer nu. Dessutom är hon så fruktansvärt TRÅKIG!

Det som inte dödar härdar...
  • Chaplin

Håller helt med. Hon är något av det tråkigaste jag sett på länge. Hennes röst är riktigt, riktig TRIST!

ellam71 skrev 2008-11-29 12:30:34 följande:
    Jag tycker Alice skulle åkt i går. Hon har inte avancerat på flera veckor. Hon kan inte mer nu. Dessutom är hon så fruktansvärt TRÅKIG!
  • sunmaid78
    ellam71 skrev 2008-11-29 12:30:34 följande:
    Nä nu e faktiskt Robin bättre..Tyckte han skulle åka ut förut men har ändrat mig helt. Börjar bli säker och bra på scen. Är ju som dag o natt. Charmig är han också.
  • Mistys Daisy

Har ni läst löpsedlarna idag?!
    Idol-fanet svimmade bakom scen!!! haha!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)