IDOL 2008 (Vol2)
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Mörkrädd... jag säger precis tvärtom... jag ser beatles, elvis, rolling stones... som alla hade skrikande, svimmande helt hysteriskt galna fans.... jag ser STORHET!
Det är ju tur att smaken är som baken. Trodde knappt mina ögon när jag såg tjejen som knappt visste vart hon skulle ta vägen när Johan stog framför henne och sjöng, likaså när hon var uppe på scenen. En annan höll ju på att kräkas. Jag medger att i min unga tonår var jag helt såld på backstreetboys, men inte fasiken har jag någonsin reagerat som hon gjort och kan nog aldrig i min vildaste fantasi förstå hennes beteende.
Tycker nästan lite synd om henne dock, för om ett par år kommer hon skämmas livet ur sig pga detta.
Jag är iaf glad över att Johan äntligen fått lämna idol, men samtidigt förundrad över vilka tre som är kvar. Okej Kevin, han kan sjunga, men Alice och Robin? Är de verkligen bland de tre bästa av alla som sökte till idol? Det är ett skämt.
Jag hoppas fortfarande att Linda kommer få ett skivkontrakt, för fan, den tjejen kan sjunga.
Linda.. vem var det? *googlar*
Linda var den rödhåriga tjejen, som inte ens kom med bland de 10 bästa. Katastrof, enligt mig. Hon var en wallmans salonger-brutta.
Jag har sorg... Johan är borta och all spänning med honom. Som sagt: Nån som har hört Marie Picasso sedan hon vann i globen? Någon?? Kunde den tjejen sjunga? Ja, hon var enligt juryn en av Sveriges bästa sångerskor. Och Sveriges absolut tristaste. Typ som Kevin.