• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • elegi
    Mistys Daisy skrev 2008-11-29 12:41:28 följande:
    Har ni läst löpsedlarna idag?! Idol-fanet svimmade bakom scen!!! haha!
    hihi j det kunde man ju nästan ana efter den hysteri attacken, menar inte att vara elak men det är faktiskt lite roligt
  • L jung

Kikar in och bara säger YES YES YES YES YES!!!

Äntligen åkte Johan ut ur IDOL!!

Men alltså...man blir ju nästan mörkrädd när man ser hur 'psyksjuka' fjortisar blir av grupptryck och när man eggar på varann att någon är såååå fantastisk!!!
    Skrämmande!!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • ming
    xxmeyaxx skrev 2008-11-29 11:32:02 följande:
    "Han betyder mer för mig än min familj". Fanet Anna-Lisa. 13 år (hon som blev upplockad) uttrycker sig om Johan. www.aftonbladet.se/webbtv/noje/idol/article38...
    Moahahaha! Hon är ju så söt!
    Och Johan då: "Shit, hur har hon råd? Människan..."

Om 10 år tror jag faktiskt inte att någon kommer att komma ihåg detta, och om någon ändå minns så tror jag att tjejen kommer att kunna skratta åt det.
  • BlackBiatch
    ellam71 skrev 2008-11-29 12:30:34 följande:
    Jag tycker Alice skulle åkt i går. Hon har inte avancerat på flera veckor. Hon kan inte mer nu. Dessutom är hon så fruktansvärt TRÅKIG!
    Hon sjunger väldigt nasalt tycker inte alls om hennes röst
  • Krisselina
    SaraGreen skrev 2008-11-29 15:49:43 följande:
    Hej alla idolfreaks! Alla som tyckter som jag, att det var skönt att johan åkte ut, får gärna rösta på nummer 7 här:www.familjeliv.se/Forum-5-178/m38801017.htmlPuss på alla som röstar, uppskattas emormt mycket!Nummer 7!
    Vad har det där med idol att göra?
    Lita alltid på din intuition
  • Atamon

Jag kände bara "jaha så var det roliga slut för i år då" - när Johan åkte ur. Han kanske inte är bäst i Idol men det har varit underhållande att följa honom och fansen - nu blir det ingen mer hysteri och det är lite trist

• elegi
    Krisselina skrev 2008-11-29 17:07:31 följande:
    Vad har det där med idol att göra?
    Det står ju, att alla som tyckte som henne att det var skönt att Johan åkte ut skulle rösta på henne, fast min röst fick zezzan för jag tycker bättre om tårta
  • Jagvetmest
    Atamon skrev 2008-11-29 18:10:33 följande:
    Jag kände bara "jaha så var det roliga slut för i år då" - när Johan åkte ur. Han kanske inte är bäst i Idol men det har varit underhållande att följa honom och fansen - nu blir det ingen mer hysteri och det är lite trist
    Håller med. Såg ni Bagge och Andreas i eftersnack. De var som gamar på Johan. En skulle skriva en låt till honom och en skulle göra en platta. Dollartecknen bara lyste i ögonen på dem båda. Haha. Vem bryr sig i Idol nu när stjärnan åkt???
  • ming

Var det detta som var på eftersnack?

Skitkul!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)