• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • hejpa

skönt att bli av med johan, äntligen! :D

• sallybuse

Ja de tycker jag med.Han skulle ha åkt för länge sen.Jag fattar fortfarande inte att den andre Robin fick åka hem.Jag tyckte han var bra.och jag vet vem som vinner.De gör kevin de har jag bestämt

• Spegel

Måste bara få kika in och göra vågen och ta några glädjeskutt! ÄNTLIGEN åkte han ut!!!
    Och tjejen som klev uppp på scen... vad jag skämdes,likaså tv bilderna på aftonbladet över gråtande flickor... herregud...

• hejpa
    sallybuse skrev 2008-11-28 23:25:52 följande:
    Ja de tycker jag med.Han skulle ha åkt för länge sen.Jag fattar fortfarande inte att den andre Robin fick åka hem.Jag tyckte han var bra.och jag vet vem som vinner.De gör kevin de har jag bestämt
    hoppas också att kevin vinner :)
  • Philofix
    bossemor1 skrev 2008-11-28 23:07:28 följande:
    Juryns val nästa vecka..spännande !
    då hade jag rätt då, skrev det för flera sidor sedan, duktig jag är va ?
  • BlackBiatch

YES ÄNTLIGEN!men gårdagens programm var ju helt sjukt,man blir verkligen skrämmd när folk skriker så över en fjortis som inte kan något..pinsamt!

• xenaa

Hon tjejen som blev plockad av Jihde sa i klippet att Johan betyder mer än hennes familj!!!

Men lilla flicka liksom! Hur kan man säga så herregud!

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • bossemoren
    Philofix skrev 2008-11-29 01:17:53 följande:
    då hade jag rätt då, skrev det för flera sidor sedan, duktig jag är va ?
    Jätteduktig !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • vinterlärka

Jag reagerade också på tjejen som skrek, men så länge hon är glad så är det ju bara bra. Hon kommer säkert skämmas om något år, men det gör hon inte just nu, så nu tycker jag bara det är roligt för henne.
    Tjejen är typ 14, att hon nämner det där med familjen får man nog ta med en nypa salt.

Kevin ska helt klar vinna och jag tror att han kommer vinna med stor marginal dessutom. Jag tycker att han är den bästa idoldeltagaren som varit med.

• ming

Shit! Jag drömde att Johan Palm var fosterbarn hos mina föräldrar och så mördade han alla mina syskon när föräldrarna inte var hemma! Han skulle mörda mig också, men jag var för smart! Sen grävde han ner dem i rabatterna som min pappa höll på att fixa i ordning och la täckbark och allt möjligt så att det blev jättefint. Sen när mina föräldrar kom hem så trodde de inte på mig, eftersom Johan ser ju så söt och oskyldig ut!
    Jag lyckades i varje fall övertyga dem lite, lite grann, jag hade ett mordvapen och ville att likhundar skulle komma och nosa. Så vi låste ut Johan så att han inte fattade att vi höll på att ringa polisen, för då skulle han ju mörda oss.
    Sen minns jag inte så mycket, Johan ramlade ner för en klippa, jag satt på ett biljardbord, barndomskompisar var där och vi möblerade om i min syrras butik.
    Det var iaf en skitläskig dröm!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)