• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Humlansbebis

Hej alla..

Hade inte möjlighet att se Idol igår, till min stora olycka. Så bra att Johan äntligen åkte ur tävlingen.

Är det någon som kan berätta varför Robin vann en bil? Något vad av något slag?

• L jung
    Humlansbebis skrev 2008-11-29 18:49:45 följande:
    Hej alla..Hade inte möjlighet att se Idol igår, till min stora olycka. Så bra att Johan äntligen åkte ur tävlingen.Är det någon som kan berätta varför Robin vann en bil? Något vad av något slag?
    Robins pappa hade lovat honom bilen...inte nåt som var del av tävlingen alltså.

Sen måste jag säga att jag tycker att det är tråkigt med all röst-fiske som pågår till bildtävlingar här på fl, man blir trött på tjatet liksom.  Här snackar vi IDOL t.ex. 
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • vinterlärka
    ming skrev 2008-11-29 18:46:28 följande:
    Var det detta som var på eftersnack?
    " target="_blank">

Skitkul!
    Oj, "älskling, hejdå".
    Tycker verkligen synd om tjejen, att man kan bli sådan! Det är ju inte Beatles som står där.
    Jaja, hoppas att vi vuxna inte hånar henne för detta nu bara. Det är ju trots allt ett barn det handlar om, 13 år är hon visst. Stackars krake. Stackars Johan också för den delen. Han tycker ju faktiskt att det känns lite läskigt.
    Anledningen till att jag tycker synd om tjejen är att hon lär skämmas om något år, inte roligt för henne. Eller också tar hon det med en klacksoark, det vore det bästa. Tycker inte att hon gjorde bort sig, hon kan ju inte rå för att hon blir sådan direkt.
  • UmmAlina
    ming skrev 2008-11-29 18:46:28 följande:

" target="_blank">

Skitkul!
    Men oj! Hon verkar inte riktigt klok. "Han betyder mer for mig an min familj"
  • Mattisdotter

Äntligen kan Johan få ägna sig åt den musik som han äger!! Både Andreas kommentar efteråt att Det här blir absolut inte sista gången vi höra av Johan, och Bagges kram om Johan då han säger: Nu gör vi en platta en riktig punk platta, visar på att de förstår hur stor han kommer att bli!!!! Men (nu e jag elak) det fattar inte alla idol- tittare, som bara vill han en till småtrallande nickedocka med en tråkig mainstream röst a´la Christer Sjögren...
    Idol blir dock bara så tråkig att se nu, men Kevin är ok, så jag får väl följa hans väg till Final och vinst!!

• vinterlärka

Jag tror helt enkelt att alla har olika smak och det gör väl ingenting? Det spelar väl ingen roll om man gillar Anna, Kevin Johan elle alla tre. Vore väldigt tråkigt om alla tyckte lika.

• Kaxmaja
    vinterlärka skrev 2008-11-29 20:21:26 följande:
    Jag tror helt enkelt att alla har olika smak och det gör väl ingenting? Det spelar väl ingen roll om man gillar Anna, Kevin Johan elle alla tre. Vore väldigt tråkigt om alla tyckte lika.
    Tycker oxå de e kul att folk tycker olika, shit vad trist om alla tyckt likadant hela tiden
  • ming
    Mattisdotter skrev 2008-11-29 20:06:53 följande:
    Äntligen kan Johan få ägna sig åt den musik som han äger!! Både Andreas kommentar efteråt att Det här blir absolut inte sista gången vi höra av Johan, och Bagges kram om Johan då han säger: Nu gör vi en platta en riktig punk platta, visar på att de förstår hur stor han kommer att bli!!!! Men (nu e jag elak) det fattar inte alla idol- tittare, som bara vill han en till småtrallande nickedocka med en tråkig mainstream röst a´la Christer Sjögren... Idol blir dock bara så tråkig att se nu, men Kevin är ok, så jag får väl följa hans väg till Final och vinst!!
    Jag tror att det är självklart att juryn från hela början såg Johans potential och hur stor han kommer att bli, och att det var därför han gick vidare, inte för att han var bäst just nu.
    På ett sätt är jag förvånad att de inte sa till honom att gå hem och mogna ett år och söka nästa år istället, men å andra sidan så förstår jag att de hellre ville ha honom som ofärdig än att nån annan fixar kontrakt med honom.
  • BlackBiatch

L jung skrev 2008-11-29 18:59:00 följande:

Robins pappa hade lovat honom bilen...inte nåt som var del av tävlingen alltså.Sen måste jag säga att jag tycker att det är tråkigt med all röst-fiske som pågår till bildtävlingar här på fl, man blir trött på tjatet liksom.  Här snackar vi IDOL t.ex. 
    Håller med dig om det sista...man ska vinna ärligt..
  • L jung
    BlackBiatch skrev 2008-11-29 20:53:19 följande:
    L jung skrev 2008-11-29 18:59:00 följande: Håller med dig om det sista...man ska vinna ärligt..
    Precis. 

Det blir ju då inte bästa bilden som vinner utan istället den som har mest kompisar att påverka som vinner....  Jag har röstat så en gång, men det fick räcka för det är inte rättvist att göra sådär....
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)