• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • MiaLau

Alltså, jag måste säga att jag inte tycker johan palm är nån jättehöjdare. MEN han har vissa saker.. Han påminner lite om Håkan Hellström.

Just nu lyssnar jag på Free falling med johan palm.. en låt som passar honom.
    även johnny the rocker.
  • Tiro
    Krisselina skrev 2008-11-29 22:57:09 följande:
    Linda var den rödhåriga tjejen, som inte ens kom med bland de 10 bästa. Katastrof, enligt mig. Hon var en wallmans salonger-brutta.
    Menar du att hon var katastorf ellermenar du att det var katastrof att hon inte blev bland de 10???? *ler*
  • hejpa
    Jagvetmest skrev 2008-12-01 12:27:18 följande:
    Jag har sorg... Johan är borta och all spänning med honom. Som sagt: Nån som har hört Marie Picasso sedan hon vann i globen? Någon?? Kunde den tjejen sjunga? Ja, hon var enligt juryn en av Sveriges bästa sångerskor. Och Sveriges absolut tristaste. Typ som Kevin.
    men då borde du väl vara glad att inte johan vann, det brukar ju gå sämst för de som vinner :)
  • Krisselina
    Kaxmaja skrev 2008-12-01 12:27:55 följande:
    Åhhhh hon var ju SKIT bra tyckte jag
    Ja verkligen. Helt klart min favorit.
    Tiro skrev 2008-12-01 14:33:59 följande:
    Menar du att hon var katastorf ellermenar du att det var katastrof att hon inte blev bland de 10???? *ler*
    Haha, katastrof att hon inte kom med bland de 10
    Lita alltid på din intuition
  • Humlansbebis

Läste om nån som liknade Johan Palm med Hpkan Hellström... ha ha ha, möjligen skulle de va lika tondöva. Jag har aldrig i mitt liv kunnat förstå hur någon nånsin velat spela in en skiva med honom...

Skönt att Johan är ute. Go Kevin!

• hejpa

jag gillar håkan hellström, men hatar johan palm. så jag kan inte riktigt hålla med om den liknelsen :)
    kanske för att håkan är vuxen och har sin egen stil. johan är fortfarande ett barn och försöker mest likna sina idoler.

• bossemoren
    hejpa skrev 2008-12-02 09:15:21 följande:
    jag gillar håkan hellström, men hatar johan palm. så jag kan inte riktigt hålla med om den liknelsen :)kanske för att håkan är vuxen och har sin egen stil. johan är fortfarande ett barn och försöker mest likna sina idoler.
    Varför hatar du Johan?
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • dio

hata är väl ett ganska stort ord, varför hata någon som man inte känner, eller känner med för den delen?

• Pyff

Tror nog att det blir Kevin och Robin i final...........Robin har gjort en "Snygg-Erik-resa" Ni vet, han var mer eller mindre uträknad från början särskilt av juryn och sedan har han vänt och kommit starkt.
    Iofs spelar det ingen roll vem som står mot Kevin i final för han lär ju vinna oavsett.........Känns lite trist att det är så "klart" redan vem som kommer att vinna.

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)