IDOL 2008 (Vol2)
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Alltså, jag måste säga att jag inte tycker johan palm är nån jättehöjdare. MEN han har vissa saker.. Han påminner lite om Håkan Hellström.
Här kan man läsa dagens chatt med Johan
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/article3895649.ab
Läste om nån som liknade Johan Palm med Hpkan Hellström... ha ha ha, möjligen skulle de va lika tondöva. Jag har aldrig i mitt liv kunnat förstå hur någon nånsin velat spela in en skiva med honom...
Skönt att Johan är ute. Go Kevin!
jag gillar håkan hellström, men hatar johan palm. så jag kan inte riktigt hålla med om den liknelsen :)
kanske för att håkan är vuxen och har sin egen stil. johan är fortfarande ett barn och försöker mest likna sina idoler.
hata är väl ett ganska stort ord, varför hata någon som man inte känner, eller känner med för den delen?
Tror nog att det blir Kevin och Robin i final...........Robin har gjort en "Snygg-Erik-resa"
Ni vet, han var mer eller mindre uträknad från början särskilt av juryn och sedan har han vänt och kommit starkt.
Iofs spelar det ingen roll vem som står mot Kevin i final för han lär ju vinna oavsett.........Känns lite trist att det är så "klart" redan vem som kommer att vinna.