• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • rivkale

Jag kommer missa kvällens avsnitt, som enda missade för mig (förutom att jag brukar somna mitt i). Jag ska träffa andra gravida tjejer ikväll. Men det ska bli JÄTTEkul! Jag tycker att det känns som att jag vet hur det kommer att gå ändå. Men det hade varit kul att följa programmet tillsammans med er tjejer. Vi får köra en ny variant vid schlagern!? Ngn borde väl vara lika intresserad av det som jag! =)

• littlemum

Tror det kan bli en underhållande kväll Roligt med lite låtar med "ös" i!

• Millami

nån som vet va dom ska sjunga ikväll?

Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 14.4-09
  • littlemum

Millami skrev 2008-12-12 14:30:08 följande:

nån som vet va dom ska sjunga ikväll?
    Kevin: You´re the voice & Living on a prayer
    Alice: So what & Heaven's on fire

Båda gör sin version av vinnarlåten.
  • Millami
    littlemum skrev 2008-12-12 14:36:58 följande:
    Millami skrev 2008-12-12 14:30:08 följande: Kevin: You´re the voice & Living on a prayer Alice: So what & Heaven's on fire Båda gör sin version av vinnarlåten.
    ahaaa tack...

längtar redan tills de ska börja
    Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 14.4-09
  • sussey

usch nej jag hoppas inte att kevin vinner ikväll. Är småarg på honom nu efter att jag fick veta att han faktiskt varit med i maltas eurovision 2 ggr tidigare. :/ Känns som han redan var proffs när de andra kom från ingenstans.

• aprilsill

SexAndTheCity skrev 2008-12-12 14:41:47 följande:

usch nej jag hoppas inte att kevin vinner ikväll. Är småarg på honom nu efter att jag fick veta att han faktiskt varit med i maltas eurovision 2 ggr tidigare. :/ Känns som han redan var proffs när de andra kom från ingenstans.
    Spelar ingen roll. Tamela (eller vad hon hette) hade gett ut en skiva när hon var med i idol. Sen var det ju en svensk artist som sökte till idol dessutom.
  • Fragile Angel

5 timmar och 9 minuter kvar .

** HEJA KEVIN **

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)