• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Luddvar

Men Kevin är väl inte en etablerad artist? Det är man väl inte bara för att man sjungt i en melodifestival. Tänk på alla dagsländor som poppar upp i svenska melodifestivaler varje år. Inte kan man kalla dem etablerade he he.
    Nej, jag ska inte rösta men OM jag skulle göra det skulle Kevin få min röst för han är mer artist än Alice som sjunger bra men lite klent ibland.

• xxmeyaxx

Det man kommer minnas från IDOL 2008..

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/article3962377.ab 

• Johan Palm-hysterin

Flickor skrek. Flickor svimmade. Flickor fick bäras ut på bår. När Johan Palm slutligen röstats ut ur programmet uppstod rena kravallscenerna. ”Idol”-studion ute i Frihamnen gick från att vara en tv-produktion till att vara ställföreträdande kriscentrum. Och mitt i alltihopa stod en mager pojke från östgötaslätten och kliade sig förvirrat i huvudet.

- Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx

"och kliade sig förvirrat i huvudet"

- Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • rivkale

vinterlärka skrev 2008-12-10 17:01:04 följande:

Vad intressant! Jag tycker faktiskt att han har utvecklats jättemkt sdn dess! Eller är schlagerbidraget anpassat efter maltesiska förhållanden..? Jag tyckte att det var väldigt typiskt Malta, som deras bidrag brukar låta/se ut (smööööörigt). Jag tycker också att en av de slående grejerna med honom är att han kan anpassa sig till olika låtar, och förändra sig. (När han sjöng hårdrock lät rösten helt annorlunda än vid smörsång.)
  • hejpa

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 21:47:03 följande:

"och kliade sig förvirrat i huvudet"
    höhö ;)
  • sallybuse

När Kevin var med i Maltas melodiefestival vilken plats kom han på då?

Men i i morgon vinner han.Heja Kevin

• xxmeyaxx

Bara för att dom inte upptäckts av honom!

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • hejpa

xxmeyaxx skrev 2008-12-11 14:15:28 följande:

Bara för att dom inte upptäckts av honom!
    eller hur. när kom han med nån bra artist senast liksom?
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)