• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Mara

xxmeyaxx skrev 2008-12-11 11:28:38 följande:

Bert Karlsson sågar idolerna. www.expressen.se/noje/idol/1.1398929/bert-kar..."- Det är ett jätteroligt program men det skapar inga artister - det går inte till på det sättet."Eh? Nehe.
    Och alla som var med i Fame Factory är ju idag stora stjärnor, eller???
  • xxmeyaxx

*host host* hahaha!

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • hejpa
    Mara skrev 2008-12-11 14:20:44 följande:
    Och alla som var med i Fame Factory är ju idag stora stjärnor, eller???precis.
    han har ju hållit på med samma skit som idol, fast vissa i idol har dock klarat sig bättre än vad hans fame factorymedlemmar har gjort :)
  • sallybuse
    sallybuse skrev 2008-12-11 11:18:32 följande:
    När Kevin var med i Maltas melodiefestival vilken plats kom han på då?Men i i morgon vinner han.Heja Kevin
    Är här ingen som kan svara på min fråga???
  • rivkale
    Svar på #2864
    Jag har fått för mig att jag hört att han kom tvåa. Men du kan säkert googla :)
  • Mattisdotter

xxmeyaxx skrev 2008-12-11 11:28:38 följande:

Bert Karlsson sågar idolerna. www.expressen.se/noje/idol/1.1398929/bert-kar..."- Det är ett jätteroligt program men det skapar inga artister - det går inte till på det sättet."Eh? Nehe.
    Bert lever i sin lilla bubbla och har alltid svar på allt! Han vet ju bäst!!!! NOT!!! E ruskigt trött mansgrisen, som tror att han är mr music himself!! Man kan ju undra varför flera fd idoldeltagare lyckats bra i sin karriär om det inte vore för att idol just varit ett startskott???
  • Pyssilullan
    Jenny81 skrev 2008-12-09 15:14:54 följande:
    Jag & en kompis satt på mingel & bar i Gävle igår, Alice familj (inkl henne) satt bredvid i princip. Häftigt va? Hahhahah! Hon är skitliten i verkligheten. & skitsöt är hon också.
    Då såg du alltså mig också.. jag var med (alices kusin)

sitter längst fram i globen imorn
  • Krisselina
    Pyssilullan skrev 2008-12-11 22:17:35 följande:
    Röstar Ni på Alice imorn??!! 'hoppas'
    Kevin får min röst :)
    Lita alltid på din intuition
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)