• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • BlackBiatch
    Ráhkisvuohta skrev 2008-11-16 17:52:21 följande:
    nä, johan är en entertainer (stavning?!? )fast han är ju inte den första som får sej en karriär trots brist på sångröst...
    *haha*sant!
  • hejpa

jag tycker johan mest ser ut som nån som försöker vara en artist, men inte lyckas.
    dessutom ser han ut som en tjej :D

• Nandez

">

Det är inte bara Johans fans som skriker .

Härligt att en del av publiken sjunger med i Lars egna låt
  • Annanym

Det är väl rätt symptomatiskt att tre av de fem som är kvar är 16? Säger en del om vilka som röstar.

• hejpa
    Annanym skrev 2008-11-16 19:40:15 följande:
    Det är väl rätt symptomatiskt att tre av de fem som är kvar är 16? Säger en del om vilka som röstar.
    absolut
  • Ankissen
    Krisselina skrev 2008-11-16 15:35:45 följande:
    Ja, den låten är helt fantastisk. Han ägde med den.
    Haha, mitt Hallelujah moment i Idol är Danny med "Öppna din dörr". Helt magiskt...
    Mamma till Elliot 051112 och Myggan bf 090417
  • Iskall Öl
    Ankissen skrev 2008-11-16 20:29:50 följande:
    Haha, mitt Hallelujah moment i Idol är Danny med "Öppna din dörr". Helt magiskt...
    håller mé!
    ♥ CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • Jagvetmest

Konstigt att alla sk "vuxna" människor hatar Johan (lilla söta pojken). Jag är 31 och tycker att han sjunger skit-bra, helt ärligt. Han är dessutom annorlunda, har en egen stil, verkar hålla sig på jorden trots hysteriska teens som står och gråter utanför hotellet. Ett tecken på mognad för sin ålder. Tror att alla kommer få äta upp vad de sagt när han är den enda som överlever Idol-hypen. Försök fatta att det är hans stil att vara rockig och sjunga hest och raspigt, inte brist på sångröst. Är ledsen alla mogna människor som fortfarande tror att detta är en sångbegåvningstävling... Ni har fel.! Se vad som hände superdivan Marie Picasso.... INGENTING!!
    heja fjortisarna.!!!!! Och Johan förstås.

• xenaa
    Jagvetmest skrev 2008-11-16 22:20:46 följande:
    Konstigt att alla sk "vuxna" människor hatar Johan (lilla söta pojken). Jag är 31 och tycker att han sjunger skit-bra, helt ärligt. Han är dessutom annorlunda, har en egen stil, verkar hålla sig på jorden trots hysteriska teens som står och gråter utanför hotellet. Ett tecken på mognad för sin ålder. Tror att alla kommer få äta upp vad de sagt när han är den enda som överlever Idol-hypen. Försök fatta att det är hans stil att vara rockig och sjunga hest och raspigt, inte brist på sångröst. Är ledsen alla mogna människor som fortfarande tror att detta är en sångbegåvningstävling... Ni har fel.! Se vad som hände superdivan Marie Picasso.... INGENTING!!heja fjortisarna.!!!!! Och Johan förstås.
    Men han KAN inte sjunga. han skrikre bara när han "sjunger"
    han kommer säkert attl låta annorlunda om några år. Nä jag gillar inte honom. ang marie piccaso. gillade inte henne heller usch.

Jag visste att hon inte skulle bli långvarig. Idol satsar inte på internationell artist,tyvärr.
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • xenaa

Han tycker jag har varit BÄST i IDOL!

">

My god vilken röst!!

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)