IDOL 2008 (Vol2)
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
varenda gång Johan öppna munnen igår så stängdes automatiskt en av mina ögon och öronen lyftes mot örat. Det var verkligen hemskt!!! ville gå och bitch slappa juryn och få de och vakna! Vill svenska folket verkligen att HAN ska vinna? Är han verkligen värdig en vinst??
Igår var sista gången jag tittade på IDOL för denna säsong! alla som jag tyckte var värda att vinna har försvunnit!
En fjortis kacklande sak (Johan)
en som kan lätt platsa i smurfarnas CD samling (Alice)
en som har NOLL karisma (Robin)
en som kvider, mummlar och lider varenda gång hon öppnar munnen (Anna)
en som platsar i melodifestivalen mer än IDOL. Vill man verkligen köpa hans ksiva om den kommer ut? och dansa till hans egna låtar när man går ut? (Kevin)
så klart är detta min smak och det finns de som ÄLSKAR dessa som är kvar! men för MIG är det ett mysterium.
Jag finner inte ens ord. Vilken jävla katastrof att Robin E åkte ut igår.. Nä, detta var nog slutet för idol för mig.
Jag har helt tappat intresset för Idol.
Otroligt att Johan fortfarande är med..Det var ju hans tur att åka i går..nåjja jag håller tummarna till nästa fredag.Jag vill verkligen inte se han i final för det förtjänar han inte
Att Robin åkte igår är lika tragiskt som det var förra året när Christoffer Hiding åkte ut.......jag saknar honom fortfarande
Det är så tragiskt att man liksom hittar artister som man verkligen gillar skarpt och sedan kommer man aldrig få höra dem igen!! Robin kommer säkert inte få nåt skivkontrakt tyvärr.............. Tänk om nåt smartskaft kunde ta och fånga upp honom och göra en riktigt bra skiva med honom, som typ Dauhgtry i American IDOL (som f ö är den typ bästa skiva i hela världen, nånsin!!!). Hoppas, hoppas!
Fan, nu stavade jag mitt favvo-band fel oxå :-] Jag är så upprörd.........
Katastrof att Robin E åkte igår!! Kan inte fatta att det är sant!