IDOL 2008 (Vol2)
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Håller med om att Daniel hade(har) grym röst...... men var är han nu??
Han Alexander eller vad han hete, han kocken, som försökte i år igen skulle ha varit med i stället för han Johan. Jag har bojkottat IDOL, pga Johan. Det är bannema inte sant att han kan få vara med i det här!!! Det är så synd!! Och som han förstörde "We build this city".
Så löjligt!!!! Det fanns så många andra som sjöng så mycket bättre på uttagningenerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äsch, vad konstigt det blev med citatet. Men du fattar va? JAG GILLAR OCKSÅ JOHAN!
Alltså om man kollar på tidigare år så är tyvärr detta startfält MYCKET sämre.... De kan för sjutton inte ta en scen, skitsamma hur bra de sjunger, det är totalt ointressant att kolla på dem (förutom Kevin och Johan)
Kolla på denna.. lugn låt, står ganksa still.. men ingen INGEN kan säga att det är tråkigt
Det gick bättre för Anna än jag trodde att det skulle göra, men som vanligt började hon inget bra och sjöng alldeles för lågt. Men jag tror ändå att Alice hade gjort den bättre.
Kevin och Annas duett var ju helt underbar
Min ena favorit åkte ju, det är alltid fel person som åker ju (försutom när lars åkte)
Håller med om att det märks vilka som röstar.